Sadulasse!

Kui Meha viimati mu rattaga remondis käis, ostis ta töökojast kaasa uue sadula. Sellise vanatädisadula kahe silmatorkava vedruga, pehme ja oli kui laia. Mina pistsin kohe kisama, et ei minu rattale sa seda küll ei monteeri. Kui ma siis rattaga tööle lähen ja ratta seal büroo ukse taha pargin, siis naeravad tööksaaslased mu välja. Mu ratas on nimelt selline nooruslik maastikuratas.

Reedel ostis Meha endale uue jalgratta. (Vana varastati ju juba hulk aega tagasi ära.) No ja siis ta kruvis selle vanatädi-sadula oma nooruslikule maastikurattale uhkelt peale ja nii me loodusesse suundusimegi. Tunnike pärast meie retke algust tahtsin huvi pärast tema uut ratast proovida. Tegelikult ma tahtsin teada, kas Meha on tõesti nii tugev ja mina nii nõrk, sest kohati ei jõudnud ma temaga sammu pidada, aga tegelikult mõtlesin, et tal on kindlasti oma uue ratta tõttu eelised.

Tjah, kui ma siis tema rattale istusin… Mmmm! Nagu oleks istunud tainast täis kaussi. See sadul aimas täiuslikult järele mu istmiku kõiki nüansse, nagu oleks just täpselt minu füsioloogiat järgides valatud. Uskumau vahe! No ja kui suur see vahe tegelikult on, sain teada alles siis, kui rattad taas tagasi vahetasime. Minu ratta sadul on nagu kiitsakas puuhalg selle kõrval. KOHUTAV!

Kõrge kontsaga kingi ma ei kanna, sest nad on ebamugavad, ehkki näevad head välja. Nüüd on mul ükskõik kui šikk see originaalsadul välja näeb. Tahan mugavat vanatädisadulat!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Pere. Bookmark the permalink.

Sadulasse! on saanud ühe vastuse

  1. Elina ütles:

    Mina ei sõida jalgrattaga, sest siis kui tahtsin veel sõita, ei leidnud ühtki vanatädisadulaga isendit. Nüüd on elu teinud mõned korrektiivid, mis muutsid mu füsioloogiat ja enam ma ei saa jalgrattaga sõita.

Lisa kommentaar

