Käbi ei kuku kännust kaugele.

Meil oli täna jube külm ilm. (Ma tean, ma tean, Eestis on külmem, aga no kuulge, eelmisel nädala oli veel +6 ja täna oli -6 ning Siberi tuul!) Kui ma tööle läksin siis muudkui imestasin, mis imevägi mul keelas pika säärega saapad jalga panna, ise veel nädal tagasi ohkisin, et näe sel talvel ei ole nendega midagi peale hakata, no ja täna sääred nii külmetasid. Aga olin õnnelik, et korralikud (õeraasu kootud) kindad olin kätte pannud. No ja et Meha alati keeldub kindaid kandmast, siis saatsin talle omast arust hästi taktitundelise smsi: “Väljas on super külm. Su kindad on sahtlis.”

Nüüd õhtul meenus äkitselt seik oma enda pubekaeast. Me õega keeldusime tol aal kombineed eakohase riietusesemena tunnistamast, aga ema ikka vahel üritas meile ühte või teist sokutada. Kord tulin koolist ja leidsin köögilaualt kirjakese: “Sinitihane, sul on kella 16-ks õmbleja juures aeg. Kombinee on kapis.”
Tuleb tuttav ette?😀

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Aastaajad, Pere. Bookmark the permalink.

Käbi ei kuku kännust kaugele. on saanud 2 vastust

  1. sesamy ütles:

    Tihane, elus oled, polegi sind külm ära võtnud! Jeee!🙂
    Kombinee ainuke hea asi oli see, et kõlbas mõningase kardinatega tuunimise järel printsessikleidiks. (nagu aru saad, viilisin selle kandmisest nii, kuidas jaksasin).

    • Sinitihane ütles:

      Tere ise ka! Näen, et sul ju ka kirjutamisvaim viimasel ajal taas sisse tulnud.
      Muide, kombinee väikest õde alusseelikut oleks mul vahetevahel täitsa vaja, aga poest pole sihukest asja küll leidnud. Ma üksvahe täitsa otsisin.

Lisa kommentaar

