Ihunuhtlus toidupoes

Seisan mina täna pahaaimamata kassasabas – ainult üks neiuke ongi veel vaid enne mind – kui saan äkki kerge vopsu pepu pihta ning kuulen häält: “Ma tahaks ainult mööda minna.” Tõmban siis koomale ja minust vudib mööda käbe memmeke suur plastikpudel käes, äsab minu ees seisvale neiukesele samamoodi pudeliga pepu pihta ja suundub sirgjooneliselt taaraautomaadi poole.

Neiuke ja mina vahetame hämmastunud pilke ja puhkeme naerma. Arutame veel selle üle, et näe, selline kiire elu saab kindlasti ka meil olema, kui seeniorideks saame. Siis näeme, et memmeke on taas meie suunas teel, sel korral täis veepudeliga ja hoiame targu kõrvale, et mitte uut vopsu saada. Vudib teine mööda, endal õnnelik nägu peas nagu sünnipäevalapsel.

Igavene sadist sihuke!🙂

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Pildikesi tänapäevast. Bookmark the permalink.

Ihunuhtlus toidupoes on saanud 3 vastust

  1. Smaragd ütles:

    Kle, kas sa saadaksid palun mulle meilile oma paroolikese? Mul kustus kogu meilboksi sisu 2ra veidi aega tagasi, seega on k6ik l2inud…

Lisa kommentaar

