Oi, ma olen nii andekas!

Ma täitsa oskan õmmelda! Selgus viimase kahe päeva jooksul.

Hetkeseisuga on vaja veel värvel õmmelda ja alumine äär. Ja senine tulemus üllatab mind ennastki. Nagu päris kohe. Vinge!

Ühe korra nägi tasku serv nagu üks pussakas välja, aga siis kraamisin jälle oma “BURDA – Nähen leicht gemacht” välja ja sain abi.

Nüüd sai aga niit otsa, nii et tänaseks panin pillid kotti. Aga lahe on teada, et ma saan hakkama ja et mulle meeldib õmmelda.

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Õmblemine. Bookmark the permalink.

Oi, ma olen nii andekas! on saanud ühe vastuse

  1. Sant ütles:

    On suurepärane, kui mitmete aastate pärast mõne tegevusalaga suhteid uuendades saab rõõmu tunda selle üle, et oskused polegi “roostes” ja armastus kestab edasi !
    Mõnusat seelikukeerutust !

Lisa kommentaar

