Blogijat parandab vaid haud

… ütles kunagi üks kommenteerija.

Viimasel ajal siin eriti midagi ei ilmu. Veider, sest ma blogin vähemalt ülepäeva. Mentaalselt. Tegudeni ei jõua. Aga peas blogin.

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Sinitihane. Bookmark the permalink.

Blogijat parandab vaid haud on saanud 6 vastust

  1. Anonüümne ütles:

    Kahju…Ma iga päev ikka kiikan sisse, et kas on midagi uut…Kirjuta ikka!

    • Sinitihane ütles:

      Endal ka kahju, sest mõned mõtted olid vahepeal ikka täitsa ülestähendamist väärt.
      Üksvahe oli mul vaim täitsa ära. Ma olin kuidagi selle vaevaga leitud, vaevumääratava OMA stiili kaotanud ja siis oli pausi vaja. Nüüd nagu vist vaim ilmutab end, aga aega ei ole… Hakka või mingit netifoni soetama, et kusagil kahe tegutsemise vahel või trammi oodates blogida saaks.🙂

      • Signe ütles:

        Oi, aitähh sõna eest!:-). Netifon on siis sama, mis nutitelefon, oder ?:-)
        See on küll hea leid!
        Ma otsisin eestikeelset vastet sõnale Tagung. Kas koosolek oleks õige või siiski seminar parem ? Aga samas, saksa keeles on ju Seminar ka olemas.

        • Sinitihane ütles:

          Oi, aga paistab, et ma pidasingi tegelikult nutifoni silmas ja kuna see sõna tegelikult ei kuulu ma aktiivsesse sõnavarasse, siis asjasin segamini. Netifon oli kunagi 2000 aasta kanti midagi muud, nagu mulle guugeldades näib.

          Aga Tagung on vist jah ikka rohkem seminari moodi asi, sest ma kujutan ette, et üks Tagung võib koosneda mitmetest istungitest ja siis sobib seminar paremini.

  2. Katrin ütles:

    Eks vahel nii juhtub jah, eriti kui ajad kiired🙂
    Ootame Sind ikka tagasi!

Lisa kommentaar

