Öötöölise ohe

Ma olen aastavahetusest saati vist koledasti vananenud.
Meil on siin taas üks pikalt haige ja ma siis võtsin ka mõned tema öised vahetused enda kanda. Ja oi, kui raske on! Viimati olin ju aastavahetusel öötööl ja enne seda eelmisel suvel kaks ööd ja mul polnud mingit probleemi ärkvel püsida ja paberitööd teha. Nüüd jõin poole kahe ajal kaks tassi kohvi, aga ikkagi olen jube unine.

Vanadus, ma ütlen. Vanadus!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Töö. Bookmark the permalink.

Öötöölise ohe on saanud 4 vastust

  1. õts ütles:

    Nojah, aga teisest küljest on ju hea uni ka noorusele omane. No mine võta kinni. Aga ärkvel hoiab raudselt Oolong tee. Olen paar korda seda viga teinud, et õhtul 2 tassitäit joonud ja nii unetu on olla. Iseasi muidugi, kas see toimib ka nii kui tõesti on vaja ärkvel püsida.

  2. Sant ütles:

    Hmm… ja minu puhul on kindel, et hea uni tuleb vaid siis, kui enne magamaminekut kohvi joon. Samas, hommikupoolikul vajan küll kohvi pigem ärksana püsimiseks. Njah, mine-ja-võta siis kinni, mis milleks hea on.
    Aga üks, mis kindel : unisuse vastu aitab kindlalt ainult unehõlmas mõnulemine.
    Minul algas nüüd ka suvi, nagu looduseski ( http://www.isetegija.net/phpBB2/viewtopic.php?p=334437#334437 ).
    Kaunist suve Sulle ja Su kallitele ka !
    E.

Lisa kommentaar

