Reis: Propelleritega buss

Lendasin AirBaltikuga Düsseldorfist Riiga ja Riiast Tartusse. Düsseldorfis läksin midagi märkamata lennukisse. Kui olin akna all koha sisse võtnud, märkasin propellerit. Ma polnud küll juba mõnda aega lennanud, kuid kuidagipidi oli see propeller ikkagi väga harjumatu vaatepilt. Seejärel avastasin, et kahel pool vahekäiku on vaid paaris-istmed. Buss! torgatas mulle pähe. Propelleritega buss!

Kui lendu tõusis, küll siis oli vali! Ma ei saand kohe miskit aru, mida need stjuuardessid seal jutustasid. OK, pool oli läti keeles ka, aga oleks eesti keel old, ikka ei oleks kuuld.

Ja lend kestis. Ja kestis. Aga kui too lennuk nüüd siis ikkagi kütust ja keskkonda säästis, siis oli see lärm ja kestvus seda väärt.

Järgmine kord panen tropid kõrva.

Muide, Riia lennuväljal maksab 500 ml vett 2 EURi. Mõnes kohas isegi 3. Nii et kui seal ümberistumiseks läheb, siis kodulennujaamast vesi kaasa! (Tallinnas maksab sama kogus 70 senti.)

Riiast Tartusse lendasime koguni Fokkeriga. Pisike  lennuk, pisike lennujaam! Lahe oli.

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Eesti. Bookmark the permalink.

Reis: Propelleritega buss on saanud 2 vastust

  1. Sant ütles:

    See on nii ütlemata tore, kui mingitele ebamugavustele reageerides ei kiruta maad ja taevast mustaks, vaid leitakse midagi positiivset – no antud juhul siis nn võimalik ökoloogiline kasu.
    Ja daami ridiküli järgmiseks alati-käe(kõrva)pärast-olevateks aksessuaarideks saavadki kõrvatropid (hihiii !). Õnneks on need piisavalt pisikesed, et ei pea veel käekotti kohvrikese vastu vahetama.

  2. Sinitihane ütles:

    🙂 Kusjuures ma unistasin isa puusaagimise klappidest. Need on parajad pirakad. Iga daami ridiküli ei mahuks, aga no kuna mul on kotiostmisel reegel, et kotti peab mahtuma vähemalt päts leiba või liiter piima, siis minu ridiküli ikka mahuksid.

Lisa kommentaar

