Kollane

Meil pole mingi 2 nädalat sadanud. Kõik õitseb. Aknad ja autod on kollase tolmuga kaetud.

Olen maalaps. Allergiatest ei tea ma midagi. Ja siiski on mul sel kevadel nina pidevalt vesine ja ma aevastan alatihti. Päris allergikute vaevustega ei anna küll võrreldagi, aga mind ennast paneb siiski imestama. Olen ma nüüd liiga linnastunud või on see mingi saksa floora eripära, millega mu organism harjunud pole?

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Aastaajad, Tervis. Bookmark the permalink.

Kollane on saanud 4 vastust

  1. Smaragd ütles:

    Linnastumine, arvan ma…😛

  2. Maarit ütles:

    Allergiad võivad taanduda või siis hoopis mingil X teguril välja lüüa. Samas ei ole ka mingi teadur selles valdkonnas, ent minul lõid kummalised asjad, mida ma ei kannata välja teismeeas ja veel peale seda… Seega seaduspärastust ei näi ju olevat.
    Aga võimalik, et Sa lihtsalt väsinud ja sellest organism mõnevõrra tundlikum ja see läheb lihtsalt mööda🙂

    Oi kuidas tahaks, et siin ka kõik õitesks!!

Lisa kommentaar

