Vajan järeleaitamistunde suvaismis e. ükskõikluses

Tulin täna tigedana töölt.

Esiteks vihastas mind raiskamine: Meie projekti ruum on praktiliselt talveaed ehk kasvuhoone. Mitte just taimede rohkuse poolest, ehkki neid on ka, aga just klaasi poolest: lagi ja terve läänepoolne sein on klaasist. Ilus hele valge ruum, aga oi kui vastiku akustikaga ja oi kui külm talvel ja oli kui palav suvel. Nüüd on siis saanud paar nädalat juba kütteta olla ja päeval kui päike paistab on ikka kohe suisa soe olnud. Sel nädalal on meil päeval õues keskmiselt 23 kraadi, “talveaias” tõuseb siis temperatuur 33 kanti. Ja niru on 8 tundi sellise kuuma käes istuda. Mida teha? Tjah, on ju veel ka nn. koolitusruum, kus me eelmisel suvel istusime. Läheks siis sinna? Ei, see on reserveeritud ühe aktsiooni kolmele noormehele. No ja mida meil siis tehakse? Pannakse “kasvuhoones” kliimaseade tööle. APRILLIS!!! Milline keskkonnavaenulik raiskamine! Ja, oi kui lihtne oleks paigutada nood kolm noormeest suurde saali teise projekti juurde ja meie saaks koolitusruumi. Ei! Me parem raiskame! Ja minu ettepaneku peale kostetakse: “Aga kliimaseade võtab niikuinii vähem voolu kui küte!” Just nagu kulu, mis on teistest kuludest väiksem, ei olekski kulu. Ja ükskõik kui suur-väike see kulu siis on – kui see pole vältimatu, siis on se raiskamine.

Teiseks vihastas mind peajuhe: Eile õhtul oli mul üks klient toru otsas, kelle probleemi sel kellaajal enam lahedada ei saanud. Nagu meil tavaks, kirjeldasin probleemi meilis ja saatsin selle peajuhtmele, et too siis tänase päeva jooksul asjasse selgust tooks. Kliendile lubasin tänaseks õhtuks vastust. Viitasin täna siis päeval veel peajuhtmega vesteldes kogunenud probleemidele ja härra lubas asjad klaarida. Ise tegin kella 18-ni paberitööd. Lähen siis kell 18 telefoneerima ja uurin, mida ma oma kliendile võin vastata. Selgub: peajuhe polegi mu probleemiga tegelenud. Tal oli selleks 5,5 tundi aega ja tema sahmerdas ühe teise projekti asjadega, ehkki oli meie projekti jaoks broneeritud! Ma olin nii vihane! Kas ma pean siis varem tööle tulema või lõunavaheajast neid asju klaarima, et asi tehtud saaks?!

Tulin töölt ja olin tige. Olin paberitööl 7 tundi rabelenud ja hea hunniku tehtud saanud ja siis võiks ju pärast tööd hea tundega koju minna ja enesega rahul olla, aga ei saa. Hingel kripeldab nii too raiskamine kui ka minu LUBADUS kliendile, mis nüüd täitmata jäi. Urrrrr!

Kuidas saaks nii, et mul oleks kama, suva ja ükskõik?

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Töö. Bookmark the permalink.

Vajan järeleaitamistunde suvaismis e. ükskõikluses on saanud 2 vastust

  1. õts ütles:

    Aga tegelikult ära taha, et sul oleks suva ja ükskõik!!!
    Ja siis on sellistes olukordades vahetevahel abi vanast tõest, et kui sulle miskit ei meeldi või miski häirib, siis muuda see paremaks või ära tee sellest välja (ja muidugi peab oskama vahet teha neil kahel).
    Ja sa võid ikkagi endaga rahul olla, sest sina ju püüdsid asju paremaks teha!
    Kalli!

    • Sinitihane ütles:

      Ah, tead ma just praegu jälle vihastasin selle pärast, sest peajuhe tuli just tööle ja selgus, et ta ei tegelenud isegi mitte eile õhtul mu kliendiga. Ja täna tal ka ei ole aega. Kas siis mina pean oma lõunavaheajast seda asja klaarima või!???

      Ajavad mu siin šokolaadi sööma! Õnneks ei ole ühtegi poodi nii lähedal, et ma jõuaks 10-minutilise pausi jooksul ostma minna. Aga paraku on meil siin köögis üks automaat, mis teeb 50 sendi eest imemaitsvat kuuma šokolaadi ja siis ma tarbin seda.

Lisa kommentaar

