Korstnapühkija tegutseb jälle

See korstnapühkija, kes meil gaasiahju ära rikkus, jättis ju oma kaardi, et me temaga uue aja kokku lepiksime kui ahi parandatud. Meil ei ole selleks veel sobivat aega olnud ja seega pole me talle veel helistanud.

Täna hommikul 8:20 heliseb uksekell. Meie magasime, sest eile sai hilise tunnini õpitud. Mees arvas, et postiljon ja vajutas välisukse avamise nuppu. “Postiljon” ei olnud ukse avamisega piisavalt kärme ja helistas seega veel kaks korda. Selle aja peale oli Meha vannitoas ja nii ei jäänud mul muud üle kui ise voodist välja ronida ja tülitekitaja sisse lasta. Trepikojast kostis kobinat ja siis helistati otse meie ukse taga.

Ma siis selle peale uniselt: “Ja?”
Mörisev mehehääl: “Rstnapüh!”
Mina: “Kuidas?”
Vastus: “Korstnapühkija!”
Mina: “Te tulete ilma kokku leppimata, praegu ei sobi hästi.”
Vaikus…
Mina: “Oodake.”

Läksin vannituppa meest informeerima. Ja kujutage ette: selle aja peale, kui meie riidesse saime, oli korstnapühkija läinud.

Ma olin nii vihane. Siiamaani olen. Kui ta nii häbematu on, et ilma ette teatamata inimesed kell 8:20 voodist välja ajab, siis mallaku vähemalt 5 minutit oodata. Täielik idikas selline!

Täna pärastlõunal oli ta meil muide uuesti ukse taga. Aknast nägime ta autot. Sel korral me ei vaevunudki oma kohalolekut reetma, sest ma tahtsin just dušši alla minna ja mis siis kui ta jälle oleks ahju katki teinud?

Ma ei saa aru mis loogikaga ta meid nüüd siin piirab? Umbes nii, et Ah ma olen just läheduses, katsun õnne!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Korter. Bookmark the permalink.

Korstnapühkija tegutseb jälle on saanud 2 vastust

  1. Katrin ütles:

    Mida tal seal veel siis pühkida jäi? Nigu paha vaim😛

    • Sinitihane ütles:

      Tegelt ta ei pühigi. Vist vaatab, ega midagi ei leki. Ma täpsel ei teagi. No ja selleks peab ahi töötama ja seega jäi siis esimesel korral “pühkimata”.

Lisa kommentaar

