Aardekast

Mul on voodi all aardekast. Selline keskmise suurusega pruun pappkarp. Ja hirmus mõnus on teada, et ta seal on. Sest nii kui isu tuleb, saan kasti lagedale kraamida ja siis saab sealt Geisha komme ja Karlfazeri komme ja Domino küpsiseid. Suklaapisara küpsised olid ka, aga nood said jube kähku otsa, sest neid fännan nii mina kui Meha. Domino küpsiseid on üleüldse veel alles, sest neid oli kolm “toru”.  Küpsised kaovad meil üldse alati kibekiiresti, sest Saksamaal üldse häid küpsiseid ei tehta. (Näe, tuli kohe idee uue kõnekujundi loomiseks: muidu ikka öeldakse, et kaup läheb nagu soojad saiad. Minu ettepanek: kaup läheb nagu soome küpsised!) Aga kommukate peale olen siin vaid mina maias ja neid on kastis rohkelt, sellepärast saan ma juba nädalapäevad oma aadekasti nautida.

Aga kust ma siis nüüd ühtäkki keset põlist Saksamaad need Soome maiused võtsin?!!
Ehhee! Õeraas saatis mulle sünnipäevakingiks isekootud sõrmikud ja kaeluse ja igasugu vajalikku nänni (Jordani hambaharjad, Ibuprofeen…) ja ROHKELT mu lemmikmagusat. Paraku ei leia loetelust Eesti produkte, sest mulle kuidagi nagu ei meeldi Kalevi šokolaad eriti. Ahjaa, tegelikult “Mesikäpa” kommid olid, unustasin. Need olid Mehale, sest tema on nende fänn. “Messikäp”, nagu ta ise ütleb.🙂

No ja siin on siis kindad-kaunikesed ja krae!

***

Aitäh, armas õeraas!

Aga üks küsimus jääb. Õts ei leidnud kaubastust enam Muro-küpsiseid. Kas neid siis enam ei toodetagi? Või on Soome kehtestanud väljaveokeelu? (Muro-embargo?) Teab keegi?

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Eesti, Kudumine, Pere. Bookmark the permalink.

Aardekast on saanud 5 vastust

  1. õts ütles:

    Ma ei leidnud neid ka Fazeri leheküljelt tootenimekirjast.

  2. Maarit ütles:

    Nii lahe kingitus!! Õnnesoovid uue aasta puhul!
    Ma jäin mõtlema, et lootusetu magusamaias nagu ma olen, et huvitav, kui kaua mul selline kast täis püsiks.😀 Ma see tubli eksemplar, kes ostab omale poest šokolaadi järgmiseks päevaks tööjuurde kaasa võtmiseks ja siis söön selle õhtul ära – mitte et mul kõht tühi oleks… aga see teadmine, et mul on šokolaad, ajab lihtsalt hulluks ja ma pean selle ära sööma.

    Aga nõus, Fazer teeb häid asju ning Kalevi toodangu austaja pole ka mina . Aga kui valida, siis ma võtaks veel Marabou`d, noh, ikka seda, mida kohapealt saada ei ole😀 Või siis Anthon Berg šokolaaditahvlid… ohh.

  3. õts ütles:

    Oijahh! Marabou! Marabou apelsinisokolaadi saab vaid Soomest või Rootsist ja ega sealgi igas poes pole.
    Ja mul oli kunagi üks töökaaslane, kes andis oma homseks-tööle-kaasa sokolaadid minu kätte õhtuks hoiule kui me koos poes juhtusime käima🙂

Lisa kommentaar

