Spliin

Mõnikord saab tööst kõrini. See on kindlasti peaaegu iga tööga nii. Ühtäkki enam ei viitsi, ei taha, ei saa, ei suuda… Puhkuseküps, ütlevad selle kohta sakslased.

Mina olen puhkuseküps. Kui tööl telefon heliseb, pean end sundima kõnet vastu võtma. Vähemalt 2 korda päevas vasardab peas mõte: ma ei taha siin olla. Loen tunde ja need näivad kui teosammul venivat. Loen päevi nädalavahetuseni, aga see ei lähene, vastupidi.

Minu töönädal algab enamasti pühapäeval ja reede-laupäev on mul seega enamasti vabad. Nii ka sel nädalal. Aga kuna üks eelmainit kolleeg näitab iseloomu, siis käänati tema töötunnid mulle kaela. St. paberitöö tundide kustutamist + reedel tööle. Ja täna oli alles teisipäev….

Ja puhkust saaks kõige varem alles aprillis…

Ving-ving-ving!!!

_____________________
16.02. 06:02

Ise endale: Ei vingu! Mis peamine, sul ON töö!”

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Töö. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

