Kui hea rjaamat!

Õeraasuke saatis mulle mu “Meite Muhu mustrid”. Muidu oli ikka plaan järgmiselt Eestis-käigult see raamat ise siia tuua, aga nüüd, kus raamat käes, saan aru, miks õde ta mulle postiga saatis: Kui suur ja kui raske!!!

Ja kui hea!!!

Just sain esimese lappamisega ühele poole. Ma alguses ei uskunud, et ma sellest raamatust just palju praktilist kasu saan – liigitasin selle enda jaoks rohkem nagu iluraamatuks või teatmeteoseks. Tahtsin seda suuremalt jaolt just tema etnograafilise väärtuse pärast. Aga nüüd nägin NIIIIII palju lahedaid mustreid ja ideid, et muudkui ahhetasin ja ahhetasin! Muhu on niiiiii lahe!

See oo meite Muhu,
see oo Muhumoa,
oo moailma soartest
kõege moekam ta!

Selle värsiga raamat lõppeb. Nõustun!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Asjadest, Eesti, Kudumine. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

