What …?!

Meid Mehaga paelub aegajalt lõbumaja-temaatika.  Mitte, et me nüüd tõsist huvi tunneksime ja mitte, et Meha sinna kunagi kliendiks kipuks, aga siin on telekas aegajalt dokumentaalsaateid, mis sellele miljööle valgust heidavad. Vaadeldakse nende asutuste argipäeva ja tutvustatakse paari selle elukutse esindajat.

Mind huvitab sel puhul just kõige rohkem see MIKS?, sest ma ei suuda ette kujutada, et keegi vabatahtlikult sellise elukutse valiks. Mind huvitab, kuidas sellised naised tiksuvad.

Täna oli taas selline saade: Naesterahvas, 31 aastat noor, bürootöötaja, otsib oma tööellu vaheldust ja läheb siis bordelli tööle. Väidetavalt, sest talle meeldib seks ja talle meeldib meestel päid segamini ajada. Appi, kui naiivne see veel on!!!

Oi, ma ikka veel ei jaga, KUIDAS NEED NAISED TIKSUVAD?!

_________

Kusjuures! Veidi pärast seda, kui olin eelneva postituse üllitanud, küsib mult Meha: “Mis su tunnipalk nüüd oligi? … Hm… Tunnipalk korda 8…. Tähendab sa teenid päevas XX eurot.  Ahaa! Nüüd ma tean, miks see bürootöötaja bordelli tööle läks!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Kummaline. Bookmark the permalink.

What …?! on saanud 3 vastust

  1. Liis ütles:

    Kas sa Belle de Jouri oled lugenud/vaadanud? Tema ei töötanud küll bordellis, vaid lihtsalt prostituudina aga väga mõnus meelelahutus sellegipoolest.

  2. Sinitihane ütles:

    Ei ole. Hoian silmad lahti. Äkki satun kunagi peale ja see avab mu silmad!

  3. Liis ütles:

    Aga alusta algusest:
    http://belledejour-uk.blogspot.com/2003_10_01_archive.html

    Kaks raamatut on eesti keeles ka ilmunud, inglise keeles muidugi parem lugemine. Raamatute põhjal vändati paar hooaega sarja ka:
    http://www.imdb.com/title/tt1000734/

    (Ma ei pea vist mainima, et olen fänn :D)

Lisa kommentaar

