JÄLE-TELEVISIOON SAKSA MOODI: Vol 2

Ma siin ikka aeg-ajalt ju kajastan Saksamaa veidrusi. Vaja ju isikliku kraami kõrval veidi ka kohalikku kultuurilugu arhiveerida. Täna oleks jälle millestki pajatada.

Ei tea, kas sama värk on ka Eestis jooksnud, aga siin lööb hetkel taas laineid telesaade nimega “Ich bin ein Star, holt mich hier raus!” (Mina olen staar, tooge mind siit ära!), teise nimega Dschungelcamp (dzunglilaager). Saate põhimõte: trobikond A-, B- ja C-klassi staare saadetakse dzunglisse, kus nad peavad sooritama nn. dzunglieksameid. Vist siis televaatajad hääletavad aeg-ajalt ühe staaridest välja ja viimasena laagrisse jäänu on siis Dzunglikuningas või -kuninganna.

Need nn. dzunglieksamid seisnevad siis kas mingisugustes võistlustes või mingis “julgusproovis”. No ja see viimane on siis enamasti ikka väga jäle, alates kandidaadi mingite ussikeste või putukatega üle kallamises või kusagile kasti sulgemises, või siis millegi jäleda (hiiglaslikud putukad, ussikesed, känguru munad – jah, te lugesite õigesti) söömises.

Ma ise vaatasin kunagi aastate eest esimest väljalaset. Sellest mulle piisas. Mul oli ussikestest kahju, kes julgusproovi käigus lömastati ja kui siis finaalsaates üks tädi  võitmiseks tõepoolest ühe känguru munandi alla kugistas, siis oli see saade minu jaoks surnud. No ja nüüd kui saade on vist juba viiendat korda jooksmas, siis ma ainult imestan, et miks juba jälle?!

Täna sain teada, miks: Asi on ilgelt populaarne! Ei mina neid sakslasi mõista!

Öises vahetuses olnud kolleeg jutustas õhtu jooksul toimunud kahest voolukatkestusest. Kliendid helistasid nagu hullud ja põhiküsimus oli: “Millal vool tagasi tuleb? Ma tahan Dzunglicampi näha!” Õnneks oli öises vahetuses kolleeg, kes on ise sama saate fänn ja siis ta sai kohe kliente rahustada: “Kell 1 öösel algab saate kordus! Selleks ajaks on elekter kindlasti tagasi.” Näe, mina selle saate jälestajana ei oleks seda teadnud!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Saksamaa. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

