Õel Sinitihane

Mul on üks kolleeg, kes mulle ei meeldi. Ei inimese ega kolleegina.

Sest… Ta on NIIIIIIII tahumatu! Nii kohutavalt paindumatu.  Ja viskab firmale kaikaid kodaratesse ning ässitab teisi üles samuti viskama. Ja nimetab igat teist töökaaslast tagaselja inetute sõnadega, mida ma siinkohal mainidagi ei taha. Ja keeb jube ruttu üle ja siis sel kombel, et hakkab plärtsuma või siis tormab koguni big bossi juurde ning lubab tolle ja kogu firma kohusse kaevata.

Ega ta siis igapäevaselt ka üle kee, aga see tema paindumatus käib mulle ikka hullult närvidele. Vahel viskab ta mul kohe nii üle, et ma vahetan töölauda, et temast võimalikult kaugele saada. (Midugi mitte demonstratiivselt.)

Nüüd on selgumas, kas tema tööleping pikendatakse tähtajatuks või lastakse sel lihtsalt ära lõppeda. Ma muidu ei ole halb inimene südame poolest ning elan ja tunnen kaasa, aga sel korral ma niiiiii loodan, et firmal jätkub julgust ja jaksu valmiskoolitatud 40-tunnise töönädalaga tööjõul (kes oma tööülesannetega hakkama saab) minna lasta, kuna too on lihtsalt talumatu. Meil on siis 40 tundi nädalas puudu, aga no kuulge, kaua võib hüsteerikuid taluda? Pealegi laseb ta end viimasel ajal keskmiselt kaks korda kuus  iga väikese nohukese pärast haiguslehele kirjutada, nii et graafikutegija peab keskmiselt kaks korda kuus 3-4 päevaks kusagilt paari tunni jooksul 8 tunni töö tegija välja võluma. Parem siis juba enne kuugraafiku tegemist teada ja varakult valmistuda, mitte pidevalt teistele töötajatele helistada ja lunida, et kas sa saaksid tolle ja tolle vahetuse üle võtta.

Ma just sain sellise kõne. Vaatasin graafikusse, kelle vahetus see siis on. No muidugi jälle meie tahumatu hüsteeriku oma!🙄

Eile oli mingi koosolek, kus otsustati töölepingute pikendamine. Ma niiiiii loodan, et tema oma ei pikendatud!

Olen jah õel!

Muide, ta ei tee sellest saladust, et ta otsib pidevalt uut töökohta. No mine juba kiiremini!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Töö. Bookmark the permalink.

Õel Sinitihane on saanud 4 vastust

  1. Agnes Kallit ütles:

    Mis asjad teda siis ärritavad? Kas tööl mingid asjad, või on kodus probleemid. Või ei talu ta sinu juuresolekut, läheb sinu nägemisest roheliseks😀, näiteks oled temast ilusam, töökam, paindlikum, tahutav :P:)

    • Sinitihane ütles:

      Ta ärritub meil iga väiksemagi märkuse peale.
      Põhjus, miks ta firma kohtusse kaevata ähvardab, on näiteks suitsetamine. See on meil nimelt nii organiseeritud, et suitsetatakse köögi rõdul. Rõdu ja köögi vahel on veel ka väike ruumike ja seega lahutavad köögis olijat suitsetajatest kaks ust. No ja kui siis keegi ühe neist lahti jätab või palju edasi-tagasi-käimist on, siis juhtub, et köögis on tunda suitsuhaisu. Väidetavalt. Ma pole ise veel kunagi tundnud. No ja too kolleeg siis saab väidetavalt suitsuhaisust astmahoo ja teeb seega draamat.

      Aga kui tööandja on omalt poolt kõik teinud, et mitte-suitsetajaid kaitsta, siis ei saa ju väikese haisu peale kohe kohtusse minna! Eriti kui endal töölepingu pikendamine kohe-kohe ukse ees!

      Seda, et ma olen temast ilusam, ei saa salata.😀 Aga no üle 50-aastane mees ei ole mulle, nägusale neidisele ju ka mingi konkurent.😛

  2. egater ütles:

    Ma tean, mida sa tunned. Igal meist on omadusi, mis teistele ei meeldi. Ka mul on kolleeg, kelle kohta sobib sõna paindumatu kõige paremini, lisaks selline odava populaarsuse taotlemine, mida üks selle eriala inimene endale lubada ei tohiks ja vot see on kokkuvõttes ärritav

    • Sinitihane ütles:

      Tjah, nii see nende omadustega on. Aga ega meie kolleegid ei peagi meile meeldima, me peame nendega vaid läbi saama.

      Selle minu kolleegi paindumatus on näiteks selles, et ta kannab süsteemi admeid sisse nii nagu tema eelmises töökohas tehti. St. aeganõudvamalt. Ma saan aru küll, et ega vana koer enam uusi trikke õpi, aga ikkagi tööelus peaks üritama kohaneda.

Lisa kommentaar

