Kuda see siis nüüd jälle juhtus?

Et täna lisandus eilsele postitusele rohkelt kommentaare, siis viskasin just pilgu päeva statistikale. Avaldus tavapärasest erinev vaatepilt. Diagrammi-tornikesed kõik jube madalaks vajunud, tänase päeva kohal üks pikk piitsavars:

Mis siin siis lahti on? 228 vaatamist!!! Kust see tuleb?

Vaatan klikkide päritolu: http://blog.tr.ee/ No kuda ma siis jälle sinna olen üles sattunud?!!!

Nüüd, peale blogiga wordpressi kolimist, jäävad päevased arvud enamasti alla saja, vahel koguni alla 50 kui vähe kirjutan. Alul sai ju päris salasõna alla mindud ja seejärel vaikselt enamasti ilma salasõnata edasi kirjutatud. Veidi küll tundsin alguses vanadest vaatamisnumbritest puudust, aga samas oli mõnus teada, et lugemas käib oma kitsas ring + veidike otsingumootorite kaudu siia sattunuid.

Nüüd olen siis taas blogipuul rippumas. Veider. Kas ei peaks olema nii, et blogipuusse saamiseks, on vaja blogis blogipuu logo linkida? No ja kuna seda saab teha vaid blogi omanik, siis ideaalis saab omanik ka ainsana otsustada, kas minna rippuma või mitte.  Aga ei, nähtavasti piisab ka sellest, kui keegi sind oma lemmikute listi paneb või midagi taolist. Nüüd ma olen jälle ilmarahvale vaatamiseks välja riputatud… Harjumatu… Eks ta varem omajagu hasarti tekitas, kui kõrgele blogi puus ronis, milline postitus jõudis esilehele, kui kiiresti külastajate arv kasvas… Aga nüüd kuidagi sai juba selle oma rahuliku nurgakese ja kindla lugejaskonnaga harjutud.

Muidugi võin ma ju blogipuu tegijatele kirjutada ja lasta blogi maha võtta nagu oma bloggeri blogiga tegin. Võttis küll aega, kuni nad reageerisid, aga maha see blogi sai. Hm… Ma mõtlen selle peale.

_____________
21.01.
Kusjuures! Just avastasin, et mind on pandud blogilisti nimega Tööpakkumised ja muud teated ettevõtetelt!!!🙄

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Sinitihane. Bookmark the permalink.

Kuda see siis nüüd jälle juhtus? on saanud 2 vastust

  1. maaraja perenaine ütles:

    ei pea blogipuu logo olema ja võib lisada su sinna blogipuusse kes tahes (mina see polnud😉 )

Lisa kommentaar

