16 päeva pangakaardita

Kui ma siis 3. jaanuaril avastasin, et meie pangakaardid on aegunud, siis tellisime ju kohe telefonitsi uued kaardid. Eelmisel neljapäeval olid need siis lõpuks ometi kohal. Aga mis kasu on kaardist, kui pinni pole. Too pidi siis eraldi kirjaga tulema, et kurikaeladel oleks vähem shanssi meie kontode kallale minna. No ootasime siis pinne.

Vahepeal jõudsin juba kaks korda pangakontoris sularaha järel käia. Teisel korral ma ei viitsinud tädikesele öelda, miks ma teda sellise asjaga tülitan, selle asemel et 6 meetrit eemal asuva automaadi kallale minna. Vähe ta ei vaadanud mind pika pilguga. Ja korra sai ostukärusisu valesti kokkurehkendatud, nii et kassas jäi raha puudu.😳

Nädalavahetusel tädiga telefoneerides vahetasime kogemusi. Tema kirjeldas oma uut argipäeva – ta otsustas nüüd euro tulles ka lõpuks ometi toidupoes kaardiga maksma hakata – ja mina oma uut vaevarikast elu ILMA kaardita.

***

Täna, 16 päeva pärast uute kaartide tellimist, jõudis siis ka PIN kohale. No on ikka jokutajad!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Saksamaa. Bookmark the permalink.

16 päeva pangakaardita on saanud 10 vastust

  1. Muidumeez ütles:

    Mis imelik pank see selline on?

    • Sinitihane ütles:

      Deutsche Bank, üks suurimaid saksa panku. Siin asjad käivadki nii aeglaselt ja nii ebaloogiliselt.🙄

      • Katrin ütles:

        Mida suurem, seda aeglasem.
        Vähemalt jõudsid ära oodata😀

        • Sinitihane ütles:

          Just. Ja täna käisin ühes teises pangas ja tegin endale uue konto. Mitte selle kaardi-intsidendi pärast, vaid sellepärast, et selles pangas on konto tasuta. Vaatame, kui käbedalt sealt uus kaart tuleb.
          Vana jokutaja-pangaga on siis veebruarist lõpp.

  2. õts ütles:

    Ma pole ka veel sel aastal automaadi kallal käinud. Kui vanasti mulle meeldis küll väiksemate asjade eest sularahas maksta, eriti pärast seda kui kuulsin, et mingi kaardikeskus pidi iga meie tehingu pealt päris kopsakaid summasid võtma. Siis nüüd Meie Euroga ma olen sularahast peaaegu et loobunud. Ma olen võib-olla eriti aeglane harjuja ja konservatiivne või ma ei tea, aga nüüd ei ole enam ükski summa liiga väike, et seda ei võiks kaardiga maksta🙂

    • Sinitihane ütles:

      Kusjuures mul siin euroga sama. Mul alati napib sularaha.
      Aga no see, et sa uuega aeglaselt harjud, ei ole ju mingi üllatus. Sa oota vaid, kui Eestisse tulen, siis läheme mööblit ostma!🙂

  3. Reidar ütles:

    Siis läks sul isegi kiiresti😀 Norras võttis sealse ühe suurema panga kaarti PIN-i saamine veidi üle kuu aega. Ja käisin ju ometi neil iga nädal kontoris muret kurtmas ja pakkusin muid lahendusi. Ei midagi, oodake kodus – küll tuleb :p

  4. Kaur ütles:

    Eesti pangad annavad sel puhul sularaha-kaardi, nii et ATM-ist saad raha välja võtta. Ja annavad selle KOHE. Üle leti.

    • Sinitihane ütles:

      Igasugu ITivärkide ja asjaajamistega annab Eesti Saksamaale igal juhul silmad ette!
      Meenub, kui meeldivalt üllatunud olin paar aastat tagasi Eestis lube vahetades.

Lisa kommentaar

