Spiraalsall

SINITIHANE KOOOOOOOB! See tähendab: kudus.

Kui ma 31. detsembril öisesse vahetusse läksin, oli Mehal üks sõber külas – õppimas. Pidi ööseks jääma, sest elab linna teises otsas ja nii nad said poole ööni õppida. (Nagu näete, ei ole me siin kohe mitte mingid aastavahetuse tähistajad.)

Kui ma 1. jaanuaril kella 8 paiku koju tulin, põõnas too sõber siis elutoas diivanil, mida muidugi arvata oli, aga kui ma kella 15 paiku ärkasin ja avastasin, et too sõber on ikka veel meil, siis olin küll ebameeldivalt üllatunud.😦 No ja ta nagu ei kavatsenudki koju minema hakata. Kella 17-ks olin ma siis kohe nii pahane, et ei hakanud koolitööd tegema, vaid otsisin endale paar naistekat (filmi) välja, võtsin kudumistöö näppu ja tegin endale üksinda magamistoas mõnusa õhtu. (Muidu mul on ju reegel, et enne kui koolitöö valmis pole, ei tohi kududa.)

Töökaaslane Kalli, kellele eelmiselgi talvel salli kudusin, tellis selleks talveks veel ühe salli. Sel korral musta ja kahjuks samasugusest ihuvaenulikust efektlõngast (100% polüester) nagu eelmiselgi talvel. Kuna ma sellist musta lõnga kusagil ei näinud ja Kalli nägi ise sellist tumeroosat, siis sai see sall tumeroosa.

1. jaanuaril lõin silmused, eile õhtul oli sall valmis. Ega ma oma koolitöö aega selleks kulutanud. Õhtuti peale tööd teleka ees kudusin. Ma olin sel nädalal hilises vahetuses ja no kell 20 koju tulles ei õpi ju enam.

Värv ei ole küll minu maitse ja materjal ka mitte,  aga iseenesest sai lahe sall. Nii naljakas, et ma kudusin boa!

Juhendi leiab siit: Spiral Scarf

Muutsin veidi.

1.rida: 150 silmuse loomine
2.r: parempidi läbikudumine
3.r: silmuste arvu kahekordistamine (300)
4.r: parempidi läbikudumine
5.r: silmuste arvu kahekordistamine (600)
6.r: parempidi läbikudumine
7.r: parempidi läbikudumine
8.r: silmuste arvu kahekordistamine (1200)
9.r: ületõstmisega mahakudumine

Üldpikkust sai ca 160 cm. Kulus kolm tokki lõnga (ühtkokku ca 270 m).

Kalli küll oli vahepeal juba leppinud mõttega, et ega seda salli enne kevadet saa, aga näe ikka sai küll! Ehkki… Meil hakkas neljapäeval sadama ja sadas terve päeva – vihma – ja nüüd on lumi läinud. Ja täna oli meil väljas 13 kraadi sooja !!! No nagu olekski kevad. Aga tegelikult me (jah, Meha ka!) ikka loodame, et äkki tuleb veel üks kena puhas-valge sähmakas lund enne märtsi.

Oi, mul on digifotokat vaja. Camcorderiga tehtud pildid võtavad vahel ikka kohe oigama.🙂

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Kudumine. Bookmark the permalink.

Spiraalsall on saanud 3 vastust

  1. Katrin ütles:

    Appi kui vinge sall🙂 Ega sellist karvast vahvat lõnga vist ihusõbralikku polegi. Ilu pärast võib seda aga küll ju kanda, igavesti efekt!🙂

  2. Diana ütles:

    Vahva boa!🙂

Lisa kommentaar

