“Menschen sind widerlich!”*

* Inimesed on jäledad

ütles Sid ICE AGEs, kui avastas inimbeebi mähkmete otstarbe.

Mul tuli täna hommikul kell 8 koju tulles sama lause keelele. Kus asi oli kasutusele võetud, kus sisu ära tarvitatud, sinna see kest ka lebama jäi: arvutud, ma ütlen veelkord ARVUTUD tulevärgipakendid ja pudelid! Jube!

Ja ma ei kujuta ette, kuidas see kõik ära koristatakse? Lumevaesetel aastatel jõuti kogu värk paari päeva jooksul nende harjakestega autodega ära koristada, aga nüüd selle lobjaka ja hangedega see viis küll ei klapi…

Aga kust ma siis sellisel kellaajal tulin? Pidust? Töölt? Jep, teine variant. Kuna keegi pidi selle vahetuse täitma ja meie Mehaga aastavahetusel niikuinii ei pidutse, siis ma kohe vabatahtlikult. Ja väga huvitav öö oli.

Kõige suurem ülemus oli mulle kirja kirjutanud, uueaastasoovidega ja teatega, et ta on minu jaoks külmkappi nosimist varunud. Ära sa ütle!

Kell 23:15 sain kohe kenasti Skypega emme ja issi kätte. Eestis oli ju juba uus aasta.

Kõnesid veidi tuli. Enamasti anti voolumõõtja näitusid teada. Aga kujutage ette, kell 23:30 helistas tõepoolest klient, kes vajas tariifinõustamist! On teisigi, kes pidu ei pane! Peale kella 12 tulid veel paar voolumõõtjanäitu ja siis ka üks vanapapi, kes oli ilutulestiku peale üles ärganud ja muretsema hakanud, ega tal äkki meie juures võlgasid ole. Kusjuures see papi on mu vana tuttav. Ta on mul toru otsas olnud vähemalt kolm korda. Iga kord sama küsimus ja kuna tal on meie juures “sada” kontot, siis läheb mõnikord ikka kole kaua aega kuni kõik klaariks saab. Rahustasin siis ta maha ja ta läks tagasi magama.

Kell 7:15 tuli järgmine kolleeg ja mina läksin läbi kogu selle ülalpool mainitud sopa koju. Magasin kella 15-ni.

ILUSAT JA ÕNNELIKKU UUT AASTAKÜMMET TEILE KÕIGILE!

Üks muhe vanapapi juhtis eile õhtul mu tähelepanu sellele, et algas uus aastakümme!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Aastaajad, Mõtted, Töö. Bookmark the permalink.

“Menschen sind widerlich!”* on saanud 9 vastust

  1. Margaretiemme ütles:

    Head uut aastat, Sinitihane!

  2. Sant ütles:

    Väga ilusat ja suurt rahuldust pakkuvat alanud aastat ja aastakümmet Sulle ja Su kallitele !

  3. Lillekem ütles:

    Head uut aastat!Päris vahva ju,et ülemus hoolitseb:) no ja muidugi kliendid kah kes sellisel tunnil suhelda soovivad.Eks aeg ka läks sellevõrra veidi kiiremini,igaljuhul hääd uut aastat!

  4. Smaragd ütles:

    Tähendab, kesse muu ikka tuleb ja iriseb, kui Smaragd… Ma olen seda enne ka ühe korra maininud, mille peale Sina pühalikult paremat tulevikku tõotasid ja viimasel ajal (eriti selles postituses) oma lubadust murdsid.😀 Teeme siis väikese meeldetuletuse. Kas Sa tõesti arvad, et terve ilma inimesed mõistavad sakste keelt või? Minusugune lihtrahvas ei saa jälle postituse teemast aru….😉
    Nojah, samas ma ise ka inglise keelt oma blogis ei tõlgi, nii et irisemise asemel võiks hoopis guugeldada.

    Käsitöörohket uut aastat!🙂

    • Sinitihane ütles:

      Piuks!😦
      Aga otse pealkirja all on veidi heledamas kirjas pealkiri ära tõlgitud.
      Sai vist liiga hele hall. Muudan värvi.

  5. Sinitihane ütles:

    Aitäh kõigile heade soovide eest!

  6. Maarit ütles:

    Õnnelikku uut aastat!
    Ning minule on samamoodi mõistmatu, et kuidas ei suudeta enda järelt praht ära korjata…
    Ühe korra olen sattunud peale aastavahetsust öösel umbes kella kahe paiku Tallinna raekoja platsile ja sealt oli kui sõda üle käinud. Kõik, mida maha visata sai, oli maha visatud – ilutulestiku jäänused, tühjad ja osalt katkised vahuveini pudelid, topsid ja kõiksugu muud prahti. Kurb oli seda vaadata.
    Mulle endale meeldib (aastavahetuse) ilutulestikke vaadata, ent võimalusel teen seda alati eemalt (niiöelda turvalises kauguses) – nii et on näha, pisut ka pauke kuulda, aga inimesi kõrval/läheduses minimaalselt. Vot nii on väga hea.🙂

  7. Ave ütles:

    Me arutasime vana-aasta óhtul täpselt sama teemat.
    Et inimestel ei ole raske täis pudeleid ja toidupakke kaasa vótta endaga (ükskóik kas siis vana-aasta óhtul vói suvel randa), aga tühje ja kergemaid pakendeid ja pudeleid ei suudeta endaga kaasa vótta ära minnes! Väga haige tegelikult kui selle üle pikemalt järele móelda!😀
    Igatahs panime meie kóik oma tühjad shampapudelid kotti ja viskasime kuskile prügikasti tee peal. No tóesti ei olnud raske!
    Frohes Neues!! 🙂

    • Sinitihane ütles:

      Kusjuures kui kesklinn koristati kärmelt ära, siis on muu linn ikka veel laga täis. Lumi sulas nädalavahetuseks ära ja nüüd näevad tänavad ikka jubedad välja. Huvitav, mis tundega lähevad inimesed mööda ilutulestikujäänustest, mille nad ise vedelema jätsid?

Lisa kommentaar

