Saksamaa siinse nurga kohta VÄGA palju lund

Aias valitses meil enne tänast tuisku selline vaatepilt:

***

Ja siis hakkas tuiskama.

***
Nüüd tungib lumi juba ka metroojaamadesse.

Isegi kui kell 5:30 tööle minna, ei õnnestu teinekord esimesi jälgi teha.

***

Terve päeva sadas muukui juurde ja juurde. Olen rahul, et mul autot ei ole.

Nüüd juurdlen, kuidas küll homme tööle minna. Kas metroo käib või oleks targem varem tõusta ja jalgsi minna…?

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Aastaajad, Nägin. Bookmark the permalink.

Saksamaa siinse nurga kohta VÄGA palju lund on saanud 12 vastust

  1. Diana ütles:

    Ilus!
    Vot just! Kellel ei ole autot ja kes ei pea lõputult lund rookima on selle imelise talve üle kõige rohkem hea meel. :)) Mina kuulun ka nende hulka.😉 Ja lapsed on nii õnnelikud, saavad lumes mütata.

    • Sinitihane ütles:

      Lund käisin ikkagi maja ees rookimas ja siis tuli üks meie maja kõva kuulmisega memmeke lühikeste varrukatega pluusi väel õue ja küsis mult, et kas täna on minu kord lund rookida?
      Ma selle peale: “Ah, ma ei teadnudki, et meil siin mingi rookimisjärjekord on!”
      Ma vist ei öelnud piisvalt kõvasti, sest memmeke ütles mulle selle peale: “Kas Teie olete sealt naabermajast? Te olete juba meie maja ees oma rookimisega!”
      Mina sellepeale, et ei-ei, ma olen ka siit majast.
      Kaks korda pidin kordama, siis memmeke sai aru ja läks tuppa tagasi.

      Mul jäi talle ütlemata, et kui ta teinekord peaks nägema, kuidas naabrid nii hoogu lähevad, et roogivad meie maja eest ka tänava puhtaks, siis ärgu öelgu midagi. Las roogivad.😉

      • Signe ütles:

        Nii palju lund! Tundub, et sa elad minu kandis…Kas oled Kölnist või Düsseldorfist ? Äkki me tunneme teineteist ?
        Ilusaid jõulupühi teie kanti, ükskõik, kus see ka poleks!
        Ka mina lähen juba kell 05.20 tööle, kell 06.00 alustan. Ja kuidagi ei õnnestu esimene olla. Autobahnil on juba sel ajal tihe liiklus!

        • Sinitihane ütles:

          Ah, mina alustan ka kell 6! Praegugi istun siin…

          Ei ole ei Köln ega Dü. Aga NRW on küll. Ma siin blogis täpsemalt ei reeda.🙂
          Ja me ei tunne teineteist, sest ma ei tunne Saksamaal peaaegu üldse eestlasi.

          • Reidar ütles:

            Jäta nüüd. Kui loed kokku kõik need sõbrad, kes sul aktsendiga saksat pursivad, võid kindel olla, et nende hulgas on mõni sala-eestlane :p

            • Sinitihane ütles:

              Kusjuures… Kui ma nüüd järele mõtlen, siis on mu tutvusringkond aktsendi suhtes kokku kuivanud…
              Aga sala-eestlasi koorub ju iga kell välja. Kui keegi kuskil midagi võidab või saavutab, siis tuleb ju ikka välja, et tema vanaonu venna emaisa oli eestlane.😉

  2. Maarit ütles:

    🙂 see tundub umbes nii, et küsi ja sulle antakse.
    Kes soovis lund, kasvõi natukenegi ja näed, täitsa olemas!🙂

    Aga nõus, et kui autot ei oma ja lund rookima ei pea, on lumine talv superluks. Ma praegu Kesk-Eestis jõule veetmas ja siin öösel taas ägedalt tuisanud. Õnneks rongid jälle liiguvad ja saab kenasti tagasi Tallinna🙂

  3. Sinitihane ütles:

    Oh, mul on jah tõesti ühe soovi täitumine! Nüüd on ikka kohe PÄRIS talv!
    No ja kuna mul pikki otsi kusagile sõita pole vaja, siis ei ole mingit muret ka transpordivahendite äralangemise pärast. Eile kolleegid ikka kõik muretsesid, et kuidas jõuluõhtuks perede juurde saab. Loodatavasti ikka said!

  4. Katrin ütles:

    Super🙂 Mul on igal juhul käed rookimisest nii haiged, nii haiged😀

Lisa kommentaar

