Vana Monika nimi on Petra ehk PERFECT DAY

Andke andeks, aga ma hakkan jälle lumest rääkima. Aga seekord näitan ka, sest õnnestus paar päris head pilti saada. (Kvaliteedist ei räägi, sest pildid tehtud moblakaameraga.) Ja muide, täna postitasin ka paar muhedat kliendiütlemist, nii et natuke vaheldust siia ikkagi sai.🙂

Juba teisipäeval lubas neljapäevaks st. tänaseks suurt lumesadu. Ma panin siis kohe ekstra õeraasukese tehtud valge salli kaela ja vahtisin töö juures ikka-jälle aknast välja, et millal siis pihta hakkab. Ja hakkas. Veidi enne lõunat. Kui mul pool kolm tööpäev läbi sai (no ma olin kell 6 alustanud kah), siis ma läksin lumme. Büroost väljudes kilkasin sellest plaanist meie IT-mehele, kes kostis: “Ah, sa lähed Petrale külla!” “Mäh?” küsisin mina. “Ah, nad panid sellele lumetormile nimeks Petra,” vastas ITimees. Väljas selgus, et pole torm ega miskit. Lihtsalt tihe lumesadu. Kujutan ette, et umbes nii tegutseb Eestis möllanud Monika, kui ta on juba nii oma 70-aastane memmeke.

Sain mehega kesklinnas kokku ja jalutasime koju. Sel teekonnal sündisid järgmised pildid:

Minu absoluutne lemmikpilt
***

***

***

Kui kodule lähenesime, hakkas kole kahju tuppa minna. Esiti kavatsesin küll veel lähedalasuvas pargis ühe ringi teha, aga kui nägin siin-seal inimesi lund rookimas, otsustasin hoopis selle toreda tegevuse kasuks. Aga nii kui majaesise puhtaks sain, oli see ka kohe täis sadanud.

Hiljem, kui oli pimedaks läinud, kiikasin aknast, kas mu tööst ka kasu oli. Avanes järgnev vaatepilt:

Ei ole minu unustatud sõber.

Kui siis Mehale näitasin, mis ilu väljas valitseb ja küsisin, kas ta tuleks ühele pooletunnisele jalutuskäigule, vastas ta mu suureks rõõmuks “Jah!” Ta ei ole nimelt suur talvine jalutaja.

Kribin-krabin olid talvemütsid-kindad välja kraamitud ja läksime. Sadas laia lund. Temperatuur oli kusagil -1 kandis. IMELINE! Tegime mõnusa pika ringi.

***

***

***

Tagasi kodumaja ees, rookisime koos majaesise taas puhtaks ja tulime tuppa teed jooma.

Väga-väga tore päev oli!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Aastaajad, Nägin. Bookmark the permalink.

Vana Monika nimi on Petra ehk PERFECT DAY on saanud 6 vastust

  1. Sant ütles:

    Oi, kuis mulle meeldib too “Peale viitkümmet abieluaastat…” No tõeliselt muhe ! Ja piltidest on see värvilise vihmavarjuga pilt minu silmis ka lemmikustaatuses, ehkki ka nt jalgrattaga ja too viimane, rohekas ja veidi muinasjutuline pilt, on mõnusad ning alati on mind lummanud ka tänavavalgustus (igal aastaajal).
    Mõnusat-mõnusat jõuluootust ja palju muhedaid kliente !

  2. sesamy ütles:

    Sellest jalgrattast on kuidagi kahju kohe…🙂
    Lumearmastaja olen mina kah …

  3. õts ütles:

    Nii tore!
    Mulle meeldib ikka ka lumi, aga selline mõistlik, mitte tohuvapohu ja Monika. Märtsiks saab ikka villand siiski tavaliselt. Aga mul on veel meeles jaanuar 2010, kui oli päris külm terve kuu ja hästi ühesugune ilm ja imeline härmatis püsis puudel pea terve kuu. Ilus oli! Sel poolaastal polegi vist sellist härmatist veel olnud. Küll tuleb!
    Pildid on vahvad!!!

  4. Maarit ütles:

    Nii vahva!
    Näe tuli lumi ka seal maha🙂

  5. Katrin ütles:

    Nii armas jutt ja armsad pildid🙂

Lisa kommentaar

