Muhedate klientide muhedad ütlemised

Vanapapi: Mu naine ei lülita kunagi elutoas kütet sisse. Ta ütleb, et peale viitkümmet abieluaastat on temas siiani piisavalt temperamenti, et mitte külmetada!

***

Mina:Alles klar! Ich schicke Ihnen dann den Abschlagsplan nochmal schriftlich zu.
Järgmine vanapapi (tänulikult ja naeratades): “Frau Sinitihane, Sie sind ein feiner Mensch!
Tõlge:
Mina: Selge! Ma saadan siis Teile selle osamaksete plaani ka posti teel koju.
Vanapapi (tänulikult ja naeratades): “Proua Sinitihane, Te olete noobel inimene!”

***

Meesterahvas: “Millises linnaosas teie klienditeenindus asub?”
Nimetan linnaosa.
Klient: “Aa, seda kanti ma tunnen küll. Mul oli kord sõbratar, kes elas selles linnaosas. Toona sai seal sageli ringi kolatud. Aga siis ta jättis mu maha ja läks teise juurde, sest tollel oli suurem mootorratas! Mul oli küll nahktagi ja biitlisoeng, aga sellest ei piisanud. Ah, miks ma seda kõike Teile jutustan?! Ma ju ei tunnegi teid!” (Naerab.)

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Töö. Bookmark the permalink.

Muhedate klientide muhedad ütlemised on saanud ühe vastuse

  1. Pingback: Vana Monika nimi on Petra ehk PERFECT DAY | Sinitihane sai õmblusmasina

Lisa kommentaar

