Tahan ka Moonikat!

Samal ajal kui Eestis möllab ülalnimetet lumetorm, valitsevad meil väljas mõõdukad 6 soojakraadi!

Lumi läinud! Minu armas lumi on läinud! 😥

Ja minu armas soojemalt planeedilt pärinev meha kilkas täna hommikul: “Oh, tore, lumi läinud!”
Mille peale ma siis kostsin: “Tore jah, nüüd on siis jälle pime ja kole!”
“Aah, kahju!” jagas siis tema ka asja tegelikku palet.

Muidugi on kole, kui elekter läheb ära või siis jääd autoga kusagile tühermaale kinni, aga ma ikkagi tahaks lumetuisku! Tööle ja poodi saan jalgsi, saapad on pika säärega, küll ma kohale sumaks!

Aga tegelikult tuleb vist ikka oma soovidega ettevaatlik olla. Siin kukub pool infrastruktuuri juba 10 cm lume puhul kokku, mis siis veel Moonikast rääkida!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Aastaajad. Bookmark the permalink.

Tahan ka Moonikat! on saanud 9 vastust

  1. egater ütles:

    Ära taha! Lund on siin tõesti palju. Praegu paistab Narva mnt õppehoone aknast jälle hall ja tuisune ilm, mis pole sugugi täis valgust. Külm on ka ja tuul ulub kuskil katusenurkades.

    • Sinitihane ütles:

      Meil on ka hall. Ja enne olid vähemalt naabermajade katused valged ja peegeldasid meile rohkem valgust tuppa. Nüüd on nad mustad.😦

      Aga külm on hea argument. Gaasiarvet küll ei jõuaks tasuda, kui siin nii pikk ja külm talv oleks kui Eestis.

  2. Maarit ütles:

    Mina olen ka sedatüüpi, et tuisune ilm on vahva. Ekstra soojad riided selga pannud ja õue hulkuma läinud, sest ilus on.
    Ja isegi “tavariietuses” saan hakkama, sest pika säärga saabastega sumpab veel põlveni lumest läbi😀
    Nii meeles, kui varakevadel üritasime Käsmus mere äärde jõuda, aga seal oli niiii palju lund, et jaks sai umbes poole maa peal otsa ning sumpasime tagasi autoni. Aga vahva oli küll🙂 Kui soovid võin saata sellest lumisest päevast pildilingi…

    Aga igal asjal on samas ka piir ja kui õues on juba PALJU lund ja seda muudkui juurde sajab, on küll mõte, et no kaua võib… Eelmine talv oli mu jaoks karm, ok, väljas on külm ja paned soojad riided selga – ent mul oli kodu külm ja tööl oli külm – selline tunne oli vahepeal, et ma ei saagi enam sooja… Nüüd õnneks kodu soojem (aknad soojustatud) ja tööl ka soojem (töökoht vahetatud). Seega ehk see talv on vaid õues külm.🙂

Lisa kommentaar

