Luuumi tuli maha ja …

Meil tuli ka lumi maha!

Teedel muidugi hull kaos ja sakslased virisevad, aga mulle meeldib.
Ja toas on nii mõnus “lumevalgus”.

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Aastaajad. Bookmark the permalink.

Luuumi tuli maha ja … on saanud 6 vastust

  1. Diana ütles:

    Lumega on ju see pime aeg palju valgem…. No muidugi kui võtta sellest seisukohast, et peab lund rookima, viskama, auto aknaid kraapima… Aga ilu loeb ka midagi. Talv oma ilusate lumekleitidega ja aknaklaasimaalingutega on nii kaunis. :))

    • Sinitihane ütles:

      Just-just! Ja ehtsa põhjamaalasena on mul sellest kõigest siin saksas puudus. Aga viimased kaks talve on juba enam-vähem olnud ja aina paremaks läheb!

  2. Liis ütles:

    Ükskord ammu keskkoolis, kui me olime kõik sõpradega VEEL vaesemad kui praegu, kirjutasin ma sõbrannale msni: Lumi tuli maja ja valgeks läks maa…
    Tema: Kaks väiksest hanepoega nüüd välja ei saa…
    Mina: Sest neil pole saapaid!
    Tema: Värdjas!😀

    Ja jah, meil polnudki kummalgi too talv talvesaapaid aga elu oli ikka ilus😉

    • Sinitihane ütles:

      😀
      Kusjuures ma kaalusin ka seda hanepoegade teemat, sest Sinitihaseke-Hanepojake on juba 2 talve uus talvesaapaid otsinud ja mitte pole selliseid leidnud, nagu tahtis ja siis ühtäkki tollel lumemahatulemise päeval siis leidis!

      Ma loodan, et sa ise oled oma kadund saapad vahepeal üles leidnud (need millest blogis kirjutasid)!

      • Liis ütles:

        No ei ole mu saapaid kuskil, täiesti lootusetu… samas kadunud kotis on ka poja soojad talvekindad, neid oleks esmaspäeval hädasti tarvis😦

        • Sinitihane ütles:

          Vat sellest mina aru ei saa, kuidas asjad kaovad. Ma juba peaaegu aasta aega ootan, et meie meisel kusagilt välja ilmub ja tolmuimeja tagavara-tolmukott ja kleeplint ja ja ja…

Lisa kommentaar

