Spoiler: Meil sai siin “Lost” läbi

Meitel jooksis eile “Losti” viimane osa. Maakeeli tuntud ka kui “Teadmata kadunud”. Kui kaugel see Eestis on? Vahepeal oli Kanal 2 “Losti” näitamisega Saksamaast ees, nüüd ei õnnestunud mul eestikeelseid arvamuseavaldusi viimase osa kohta leida. Juhul kui Eestis viimased osad tõesti veel jooksnud ei ole, siis ärge edasi lugege.

Pinge nagu ei olnudki lõpus nii suur. Aga küsimärgid olid ikka veel suured. Viimastes osades oli küll paljule juba valgust heidetud, aga lõplik lahendus oli loomulikult ette aimamatu.

Ma pean tunnistama, et ma olen lõpus pettunud. Kusjuures ma pettusin alles väga-väga lõpus. Siis kui selgus, mis see teine realiteet tegelikult oli. Siis selgus, et TEGELIKULT, me ei saanudki aru, mis sai saarelt pääsenutest edasi. Ja kuidas kulges Hugo edasine elu saarel. Ja me ei saanudki teada, mis värk selle valgusega ikkagi oli. Ja mis elukas see suitsukoletis siis oma olemuselt oli. OK, me nägime, et temast saadi lahti. Me nägime, et mõned said minema. Me nägime, mis sai Jackist. OK, sarja liik on ikkagi Mystery, loogiline, et küsimused jäävad. Aga…

Ja vot siis tuli see teine realiteet… Ilus. Emotsionaalne. Tõesti ilus, kuni tuli selgitus, et mis värk ikkagi on. Ja vot see oli odav. Kogu sügavus, mis kogu loole viimaste osadega oli antud (ma pean siinkohal silmas tagasivaadet Jacobi ja ta kaksikvenna loole, kus selgus,  et ei ole must-valget hea-halb liigitamist ja tegelikult on kõik ohvrid) triigiti selle lõpuga lamedaks. Minu arvates oli selle lõpuga mängitud inimeste tüüpilise surmahirmu peale. Justkui elu oleks soovikontsert, maalitakse meie silme ette pilt surmajärgsest ootesaalist, kus armsad ja olulised sinu järele ootavad, et siis kõik koos edasi minna. Igaüks leiab oma kalli ja kõik on õnnelikud! Roosamanna!

Mulle ei meeldinud. Urr!!!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Nägin. Bookmark the permalink.

Spoiler: Meil sai siin “Lost” läbi on saanud 3 vastust

  1. helve ütles:

    ma olen vaid mõnd hästi üksikut seeriat näinud, kuid mulle ka selline roosamannalik lõpp ei meeldiks.
    vabandust, aga lõhnab “Vahitorni ” järele.

  2. Katrin ütles:

    Seda juttu lugedes on mul lausa hea meel, et ma üldse pole tahtnud seda sarja vaadata😀 Algusaegadel ühte osa poolikult vaatasin vaid ja ei meeldinud eriti. Ilmselt oli see ka mulle ebasobival kellaajal või oli samal ajal midagi palju paremat, siis sinnapaika ta jäigi🙂
    Aga see pilt on mõnusalt drammatiline🙂 Mulle tuli meelde, et nägin vist üht osa veel, kus see noor naine oma lapse sünnitas.

Lisa kommentaar

