Kangalaat!

Täna sai siis taas kord sellel kangalaadal käidud. Seekord toimus see Oberhausenis. Olin endale varmalt vaba päeva kindlustanud, aga graafikutegija ajas kõik sassi ja nii ma pidin hommikul ikkagi tööle minema.

Aga polnud hullu. Turg algas ju alles kell 11 ja nii ma jõudsin ikkagi kenasti kohale. Oleks ka peale tööd jõudnud, st. siis 14:30 oleksin startinud, mingi tunnike hiljem oleksin kohal olnud ja kuna turg kestab 17-18-ni, siis oleks veel shoppata ka jõudnud, aga no siis oleks äkki veel vaid riismed olnud. (Ilmvõimatu selle külluse juures!😉 Ehkki eelmisel korral ma sain ühest mulle meeldinud kangast veel vaid viimase jupi, millest kleidikeseks vist üksinda ei piisagi, vaja mingi muu värviga kombineerida.) Seega ütlesin graafikutegijale, et kella 6-st 10:45-ni saan tööl olla, aga siis tahaks küll oma vaba päeva saada.

Algse plaani kohaselt pidin laadale minema oma õmblejannast sõbrannaga, kellelt oleks siis igasugu näpunäiteid saanud, aga siis kuulsin, et tal on üks laps natuke haiglane ja kui sajab, siis ta ei hakka üldse minemagi ja kui läheb, siis alles pärastlõunal. No ja siis ma otsustasin oma esialgsele plaanile kindlaks jääda ja ikka varakult minna, lootes, et siis ei ole trügimine veel nii suur.

Lootus on lollide lohutus. Veidi enne kella 12 olime kohal (ehee, sain mehe endale seltsiks) ja turul oli juba selline möll, et ole olla! Ei ole siin midagi (taas minu rumal lootus), et pühapäeval on niikuinii kõik poed kinni ja inimestel ei tule pähegi  linna peale kolama minna. Oi, see turg on populaarne! Mis on aga iseenesest positiivne, sest kui oleks vastupidi, siis poleks varsti ka laata ennast.

Mehele oli see tunglemine igatahes kohe alguses liiast ja kuna kangad teda kohe mitte teps ei huvita, siis läks ta ühte kohvikusse teed jooma ja lugema. Ja mina hakkasin traavima.

Seekord omatehtud pilt.

Kohe alguses leidsin kanga, mis mulle meeldis ja mis maksis (üllatus-üllatus) 2 € meetrist. Vinge! Veidi hiljem sain mehe suvepükste jaoks musta linase kanga, selle meeter maksis 8 €. Tegelt ma oleks oliivikarva linast tahtnud, aga ei olnud. Müüja lubas aga linastele kangastele kevade poole suuremat värvivalikut. No ja, et musta kannab mu mees iga kell hea meelega, siis sai ära võetud.

No ja siis ma ikka vaatasin siit ja kaesin sealt, aga nagu ei osanudki rohkem midagi tahta. Tegelikult villase seeliku idee mõlgub meeles, aga selle kanga ostmisele tahan igal juhul seda õmblejasõbrantsi kaasa.

Olingi juba nagu valmis ja isegi mehele juba helistanud, et ma nüüd olen valmis ja   hakkame aga minema, kui nägin seda noh … lõigetevõtmispaberit, mida mul veel üldsegi majapidamises pole. Nii sai üks 10-meetrine rull seda ka võetud. – 2.50 €

Ja siis ühe pudi-padi-leti juures tuli meelde, et mu õmbluskäärid said ju remondi käigus vaibaservi tasandades ära rikutud … Et nagu uusi kääre oleks vaja ja siis said need ka ostetud. 7.50 € (Hindu nimetan, sest äkki kellelgi on huvitav, et mis siin sellised asjad maksavad.)

No ja siis tormasin kohvikusse mehe juurde, sest järgmise rongini ei olnudki enam väga palju aega.  Isegi täitsa napiks oli teine jäänud minu viimase ahnitsemise tõttu. Aga kenasti jõudsime. Rongis näitasin mehele oma ostusid ja tema kiitis oma kohvikut.

Nüüd siis üritasin napi sügisese päevavalguse käes ostudest pilti teha. Siin nad on:See on see 2-eurone riie (ärge küsige, mis kiiks mul ruudulisega on
(eelmiselt laadalt ostsin kaa ruudulise kanga), ma ise ka veel ei tea).
Mehe pükste musta linast ei hakanud fotografeerima – üks must mass niikuinii.

Osta oleks võinud rohkemgi, meeldis palju. Aga no kui pole õmblemisega ise veel päris korralikult pihtagi hakanud, siis ei tasu kohe virna kokku osta, mõtlesin ma.

Ja et nüüd kogu lugu eeskujuliku klassikirjandina kokku võtta:
Hästi tore kaubareis oli!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Õmblemine. Bookmark the permalink.

Kangalaat! on saanud 4 vastust

  1. egater ütles:

    ohh…(sügav ja positiivselt kade ohe)
    Tegelikult on muidugi hea, et mu lähedal sellist laata pole – muidu kuluks vist kogu sissetulek seal🙂
    Ruuduline on ilus ja ma saan täitsa aru su kiiksust.

    • Sinitihane ütles:

      Aga kui ainult sellist 2-eurost riiet osta, siis jääks ikka toiduraha ka üle.🙂

      Ehkki kallimaid ahvatlusi on seal ikka ka. Nägin ka kangaid, kus meeter maksis näiteks 17 EURi ja need ei olnud kindlasti mitte kõige kallimad.

  2. Sant ütles:

    Mmhõhh, mul ka hea meel, et kõik suured ahvatlused kaugel asuvad ! Kohe-kohe on Mardilaat tulekul ja ma püüan igasuguseid mõeldavaid ja mõeldamatuid põhjuseid välja mõelda, miks ma peaksin sinna mitte minema….. ja lõpuks annan ikkagi ahvatlusele järele – nõrga iseloomuga olen !
    Õmblustööle asumisel…. nõel näppu !

Lisa kommentaar

