Oh seda Puupirikest!

Kui ma tookord Puupiri netikodu aitasin kujundada, siis tahtsid Puupiri “emme ja issi” mulle tänutäheks midagi kinkida. Ma siis ütlesin, et ma tahaks kunagi tulevikus, kui peenikest peret peaks tekkima, nende ehedaid klotse, muud pole midagi vaja. Meie uue aadressi küsimist ignoreerisin hajameelsust teeseldes.🙂

Kui ma täna tööl lõunavaheajalt naassin, lebas mu töölaual  kopsakas pakk ja ülemus hakkas taas kangel keelel vana laulukest laulma: “EESTI POST, EESTI POST!” (Eestist tulnud pakkidel on ju sageli suurte EESTI POSTi kirjadega kleeplint küljes. Ja ülemus on sellest alati väga fastsineeritud.) Pilk saatja aadressile tõi selgust:
Puupiri oli mulle paki saatnud!

Kust ta aadressi sai???
Hm, ah siis sellepärast küsis õde mult hiljuti meie uue büroo aadressi. Ise veel selgitas süütult: “sellepärast, et äkki mul tekib spontaanne soov sulle pakki saata”. Vaat, kus kavalpea-vigurivänt! (Ma lasen alati pakid töö juurde saata, sest kui need koju tulevad ja kedagi kodus ei ole, siis peab ekstra postkontorisse järgi minema ja seda tohib siis alles järgmisel päeval ja kellel siis nii palju kannatust on?! Minul mitte.)

No ja muidugi kiskusin siis paki kohe tööl olles lahti. Ja mis siis pakist välja tulid!?!!

Nämskid:

Kõik minu suured lemmikud! Paistab, et Puupiri on mu õeraasukeselt peale aadressi veel muudki inffi pomminud!😉

Viisakuse pärast siis tegin Mesikäpa lahti ja pakkusin mõlemale ülemusele. Nad õnneks olid viisakad ja rohkem ei võtnud kui ühe. Ja õnneks olime me tol kellaajal selles ruumis ainsad isikud ja seega ma sain paki kohe kinni panna ja kotti, et ikka kodus rahulikult nautida. Sakslased pole küll minu arust kunagi nii häid küpsised saanud nagu “Domino” ja “Suklaapisara”, aga no mina ei ole ses suhtes ka nii misjonitundega, et hakkaksin oma natukest jagama, et nende silmi avada. Hakka neile siis pärast veel igalt  Eesti-reisilt Soome küpsiseid tarima, kui neil “hammas verel”. Jätan nad õndsasse teadmatusse. Olen jah Kadepoiss!

See Eesti Postist vaimustuv ülemus siis veel tegi oma Mesikäpast pilti ja lubas Facebooki üles riputada, nagu päeva kroonika mõttes või nii.🙂

Lugemist:

“Teetassi kõrval pilgu peale heitmiseks”, nagu Puupiri tagasihoidlikult kaasas olnud kaardil väljendus. Armas Puupiri, vällamaal elades ei ole emakeelset lugemist kunagi piisavalt! Suured tänud!

Mängimist:Nüüd on mul oma “Sinitihane”!

Imetlemist:Meisterdatud ühe pisikese ilmakodaniku poolt, kellega ma loodan aastal 2011 ometi ka isiklikult tutvuda. Nii armas kaart!

Suur aitäh, armas Puupiri!
See sinu poolt “väikeseks pakikeseks” nimetatud,
aga minu arust “kopsakas pakk”
valmistab mulle väga suurt rõõmu!

AITÄH!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Asjadest, Eesti. Bookmark the permalink.

Oh seda Puupirikest! on saanud 6 vastust

  1. Katrin ütles:

    Ohh, kes küll sellist pakki ei igatseks, kui Eestis või Soomes just ei ela🙂
    Sinitihane on superlahe😀

    • Sinitihane ütles:

      Jep. Kusjuures batoonikeste kohta ma isegi ei tea mingit saksa vastandit. Sellepärast me neid eile ülemustele ei pakkunudki, sest ma ei suutnud lihtsalt selgitada, mis laadi kommid need on.

      • Katrin ütles:

        Kalev pidi ka hakkama nüüd suuremaid batoonikesi tegema. Ise pole viimasel ajal küll ostnud-vaadanud. Ja maitsvamad pidid ka olema🙂

  2. õts ütles:

    Oi ma olen rahul, et mul see aadressiküsimine sel viisil õnnestus! Ma ikka natuke pingutasin ka, et see kõik usutav oleks.

    • Sinitihane ütles:

      Ma ise imestasin, et kas sul on siis sallitahtjate järjekord otsas, et kood mulle midagi ja tahad saata! Korra käis peast läbi, et äkki tegeled juba mu sünnipäevakingituse komplekteerimisega, aga no see oleks ikka liiga vara!

      Jah, see üllatus õnnestus teil tõepoolest perfektselt!!!

  3. Puupiri ütles:

    Tore, et meil õnnestus Sind üllatada ja rõõmsaks teha!

Lisa kommentaar

