Veidi seksuaalkasvatust

Kolleeg jutustas tema ja tema 9-aastase poja vahel toimunud vestlusest.

Neil olid mingid külalised ja siis keegi kasutas sõna ficken (vulgaarne väljend seksimise kohta). Keegi teine siis keelas, et “Pssst, laps kuuleb!” Aga laps siis olevat öelnud, et tema juba teab, mis see ficken on. Sellest arnes järgnev dialoog, mille vältel külalised olevat end naerust kõveras elutoavaibal edasi-tagasi rullinud.

EMA: “Mis see ficken siis on?”
POEG: “Ah, sa ju ise ka tead seda! See on F-I-K-E-N!”
E: “Esiteks on see F-I-C-K-E-N ja teiseks, ma tahaks ikkagi teada, mida sa selle all silmas pead.”
P: “Noh, see on siis kui hõõrutakse…”
E: “Mismoodi hõõrutakse?”
P: “Noh nii…” Ja moodustab ühe käe nimetissõrme ja pöidlaga ringi ning pistab siis teise käe nimetissõrme sellest läbi.
E: “Ja mida siis hõõrutakse?”
P punastades: “Noh, mees hõõrub seda oma asja selle naise asja vastu. Aga mis sa pärid, sa ju tegelikult tead, mis moodi see käib! Te issiga olete ka hõõrunud!”
E rabatult: “Kust sa seda võtad?”
P: “Hõõrumise peale tulevad lapsed ja mina olen ju teie laps!”
Ja lisab siis ninatargalt (olgu märgitud, et issi elab perest lahus uue naise juures):
“Aga issi ja Janine ei ole veel mitte kunagi hõõrunud! Neil ei ole veel lapsi.”

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Kuulsin. Bookmark the permalink.

Veidi seksuaalkasvatust on saanud 6 vastust

  1. Sinitihane ütles:

    Vat nüüd ma olen veidi kohmetu.
    Eilsest kirjutamisest saati on siin käinud üle 30 külastaja, aga keegi pole selle postituse kohta sõnakestki poetanud. Kas ma olen ainus, kelle arvates see on naljakas või on see nali tegelikult nii lähedal vulgaarsele, et keegi ei söenda midagi öelda?😳

  2. Maarit ütles:

    No mina naersin🙂
    Sest loo lõpp oli humoorikas. Lapsed ikka teavad kuidas asjad käivad.

    • Sinitihane ütles:

      Uh, nüüd ma olen kergendatud. Ma juba hakkasin juurdlema, et äkki ma olen miskitmoodi vulgaarseks muutunud, nii et ise ei saa enam arugi, mis on vulgaarne!
      Eile just mehega arutasime, et sakslastel tulevad rumalad sõnad jube kergesti üle huulte. Sihuke asi võib ju ajapikku külge jääda!

      • Maarit ütles:

        Kusjuures ropendamine või selline labane rääkimisviis mulle üldse ei istu. Ma tihtipeale kutsun oma meessoost kolleege tööl korrale mõnede väljendite kasutamise pärast… Ning paar päeva tagasi oli piin bussis sõita, kui mu seljataga teismelised poisinolgid erinevaid karvaseid sõnu sidesõnadena kasutasid – kole, kole. :S

        Aga selle loo juures oli ju point mitte selles vulgaarses sõnas vaid lapse andekas seletuses🙂

  3. Katrin ütles:

    Lapsed on lahedad🙂
    Mul omal hakkavad samasse ikka jõudma, et tekivad kõiksugu küsimused. Oi kui keeruline see on😛

Lisa kommentaar

