Kui uskumatult isetu!

19. oktoobri õhtul peale kella kümmet kui mina juba üritasin magama jääda, sest mul on taas varase vahetuse nädal ja hommikult kell 5 tõusmine, tulid mingid meie maja jotad  (ega meil neid palju ei ole, vist vaid kahes korteris ja mingid padujoomarid nad kindlasti ei ole) suure lärmiga koju ja pillasid trepikojas maha mingi pudeli, mis hiljem osutis õlleks. Enamus kilde oli järgmiseks hommikuks kadunud, aga mõned vedelesid ikka veel meie ukse taga ja pool treppi meist madalamal laiutas siis see õlleloik. Kalpsasin sellest kiiruga üle ja lippasin tööle.

Kui pärastlõunal koju tulin, olid killud ikka veel koristamata ja loigust saanud haisev ja kleepuv moodustis.

Meie majas on trepikoja koristamine korraldatud nii, et igaüks koristab oma korteri eest  kuni alumise mademeni, mis tähendab siis, et meie ja naaberkorteri koristada on kõige esimene korrus kuni välisukseni. No ja see on ju alati kõige sodisem! Sellele lisaks peame me pidevalt ära koristama tasuta jagatavaid linnalehti ja igasugust reklaami. Ja uskuge, seda pole vähe! Trepp ei püsi kahte päevagi makulatuurist vaba! Tõeliselt vastik on veel ja see, et kui meie oleme just värskelt kraami ära koristanud, siis tuleb mingi ülbik ja viskab oma postkastis olnud reklaami trepile.

Ma olen kogu selle värgi pärast veel eriti kergesti ärrituv, sest kõrvalkorterinaaber ei korja kunagi ajalehti ära ja ma tõsiselt kahtlen selles, kas ta trepikoda pühib. Kõigele lisaks on mingid kõrgemal elavad (asotsiaalselt mõjuvad) naabrid meie kallal paar korda õiendanud, et miks meie trepikoda ei korista. Purjus peaga tuleb inimesel pähe mu meest sellise teemaga tülitada! Selle kõrvalkorteri sakslase kallal ei irise keegi!

No ja vat kõige selle pärast mina siis nüüd keeldun trepikoda koristamast, kuni süüdlane pole toda õllelärakat ära pesnud. Sildi panin välja. Sisuga: kes tegi, koristagu ära ja tulevikus palun öörahu respekteerida. Eile õhtul, st. 21. okt. tuli see ülakorrusel elav meeldiv tudengineiu, keda ma siin varemgi olen maininud, meie juurest läbi ja ütles, et keegi on mu sildi eemaldanud, aga et tema tahab majarahu huvides selle õlleläraka ise ära koristada!  Ja et ta mõistab meie tundeid pideva lärmi ja ülakorrustest suurema mustuse pärast.

Kui täna hommikul välja läksin, oligi õllelaik ära pestud!

Vat on tüdruk! Ta on valmis majarahu huvides võõrast õllelärakat koristama! Mina ei suudaks. Kogu eelloo pärast ei suudaks. Meile on siin selleks juba piisavalt sageli mõista antud, et välismaalastest naabrid ei ole siin oodatud. Aga too piiga on küll uskumatult isetu!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Korter. Bookmark the permalink.

Kui uskumatult isetu! on saanud 4 vastust

  1. Lillekem ütles:

    Lugesin ja tundsin end äkki selle tudengineiu teisik olevat….et lähen vaikselt ja koristan ära,et nagu kodurahu huvides.Aga tegelikult tuli seda lugu lugedes silme ette minu lugu sellest kuidas igal kevadel ja suvel(elan nimelt maal ja omas majas ja seda siis ühe suure maantee ääres)mõtlen,et ma teen seda jälle…..mida ma siis teen?
    selle suure maantee ääres on nimelt bussipeatus ja inimesi sellest peatusest bussipeale läheb ikka väga harva(küla väike ja inimesi vähe)aga selle eest turiste voorib mööda seda maanteed ikka päris palju ja alati on kedagi kes peatab auto ja puhkab jalga….aga rohkem on ikka selliseid kes hoolitsetud ümbrust millekski ei pea ja seda tööd ja vaeva paraku ei hinda….nimelt hoiame bussipeatuse ümbruse kevadest sügiseni alati niidetuna ja seda enam-vähem iga nädala tagant ja igal esmaspäeval lähen jälle kilekotiga ja koristan rahva poolt sinna visatud prügi(ilmselt ka autoaknast teeäärde visatud prügi ).
    Kindlasti küsite miks ma seda teen?Aga ma elan siin ja vaatan oma aknast bussipeatuses seisma jäänud autot ja sellest väljuvaid inimesi ja tihti jäetakse endast midagi maha…..jah ma olen kurb aga igal esmaspäeval sean ma oma sammud jälle kilekotiga bussipeatusesse,sest MA ELAN SIIN!Ja ma tahan siin edasi elada ja nautida seda ilusat loodust….ja uskuge mind,sest sellest aknast olen ma mõndagi näinud…..

  2. Maarit ütles:

    Naabrid on jah sellised nagu nad on…
    Mina vist kuulun ka mingil määral selle isetu lahtrisse. Nimelt on minu juures hoiul üks hoiukodu kass. On teine super rahulik painuruja, harva, kui ta häält teeb. Ent mu naabritel on kass, totaalne mürgeldis, ja kuna mu naaber ei saa öösiti magada, sest tal kass “lärmab”, lastakse kass ööseks õue.
    Aga kui meil trepikojas keegi liigub õhtul hiljem, poeb see kass ikka treppikotta ja tuleb magama minu uksematile. Rohkemat ta miskit ei teegi, on vait ja magab, ent sellest piisab, et minu juures olev rahulik kass hakkab ukse juures niutsuma ja halisema… No ja mida teen mina – kui ma suudan endale selgeks teha, et ega nii ikka magada ei saa, vean end voodist välja, topin hommikumantli selga ja lasen naabri kassi uuesti õue.
    Ja ma rääkinud oma naabriga, et kle, teil kass öösel trepikojas – palus vabandust ja ütles, et aja üles jne… Aga, nii mõnigi järgmine kord olen ma ikka üles tõusnud ja kassi õe lasnud – no ei tõuse mu käsi veel öösel naabri uksekella laskma… Ehk varsti mul tüdimus sellest ja ma ikka ajan oma naabrid ka üles. Ehk

    Aga see on küll kurb, et tehakse vahet omadel ja välismaa inimestel😦

    • Sinitihane ütles:

      Tjah, on selliseid ja selliseid.
      Üks arvestab oma naabriga nii palju, et isegi kui asi puudutab naabri kassi, ei aja ta naabrit öösel voodist välja.
      Ja teine ei arvesta mitte, sest muidu ta ikka püüaks leida mingit pidevat lahendust, et sellise olukorra tekkimist vältida.

Lisa kommentaar

