Spätzle mit Räucherlachs und Broccoli st. Spätzle suitsulõhe ja brokoliga

Mul tuli täna kole suitsulõhe-isu. Kohe nii kole, et olin nõus peale tööd veel kodust ekstra välja minema lõhet tooma, ehkki olin peale tööd juba toidupoest läbi käinud.

Teel poodi ja seejärel koju valmis peas järgmine retsept. (Viisin ellu ja igavesti hea sai!)

1 pakk Spätzlet (Švaabimaale tüüpilised munamakaronilised)
ca 500 g brokolit
200 g külmsuitsulõhet
200 ml rõõska koort
1 puljongikuubik

ca 1 sl jahu või mingi muud kastmepaksendajat (nt. Mondamin)
veidi riivitud juustu

Ühes potis keetsin soolaga Spätzled, teises puhastatud brokoli.
Kolmandas potis panin puljongikuubiku 250 ml veega keema, valasin peale koore ja lisasin Mondamini. Samasse potti kadus ka tükeldatud suitsulõhe ning riivitud juust. Keetsin kuni kaste paksenes.

Kui olin Spätzledelt ja brokolilt vee ära valanud, uhasin kõigi kolme poti sisu suurde potti kokku, segasin veidi ja serveerisin. Nämmm!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Kokkamine, Retseptid. Bookmark the permalink.

Spätzle mit Räucherlachs und Broccoli st. Spätzle suitsulõhe ja brokoliga on saanud 2 vastust

  1. Smaragd ütles:

    No pagan, see näeb hea välja! Ma jumaldan lihtsaid, kuid maistvaid retsepte.😛

    • Sinitihane ütles:

      Tead, ma olen esimest korda ühe oma kulinaarfotoga enam-vähem rahul. (Teravam võiks olla, aga mu camcorderi fotofunktsioon teeb teravaid pilte vaid super-lähivaadetest.)

      Aga lihtsatest ja maitsvatest retseptidest rääkides… Värskekapsa-hakkliha-hautis! See on minu jaoks selle aasta (taas-) avastus!

Lisa kommentaar

