Nüüd kukkus

Nädalavahetusel oli meil väljas veel ca 18 kraadi, kui mitte 20. Imeline päike ja kaunid valged pilved. Eile oli päike ja mingi 13-14 kraadi.

Täna näitab kraadiklaas rõdul kõigest kolme “uhket” soojakraadi. Elutoas on neid 17. Ma arvan, et täna on see päev, mil kütte sisse lülitame.

Teisalt oleks aga võimalik seda sammu veelgi edasi lükata, püüdes – iga kord kui külm hakkab – ära õppida järgmise video koreograafia!🙂

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Aastaajad. Bookmark the permalink.

Nüüd kukkus on saanud 10 vastust

  1. Lillekem ütles:

    Super video ja milline muusika….lapsepõlv tuleb kohe meelde.
    Ma olen kindel,et nüüd paar päeva jääb see lauluviis mind küll kummitama,aga kui see külma ilma korral soojatunnet loob siis võib ta ju kummitada küll:)

  2. Sinitihane ütles:

    Oi, sorry, mulle endale käib jubedalt närvidele, kui mingi laul kummitama jääb.😉

  3. õts ütles:

    Kusjuures eriti kummaline kummitamise puhul on see, et mõnikord tekib see lugu täiesti iseenesest, seetähendab, et ei pruugi üldse kusagilt kuulda, vaid teab kust mälusopist kerkib esile. Ma suvel mainisin mingi loo kohta oma tuttavatele 5-aastastele mudilastele, et mul kummitab mingi lugu ja kuna nad ei olnud sellise asjaga kunagi kokku puutunud, siis ma pidin natuke seletama, mida see tähendab. Pärast nad küsisid iga natukese aja tagant, et kas mul praegu ka kummitab? Ja olid siis veidi pettunud kui mul tol hetkel just ei kummitanud.

    • Sinitihane ütles:

      Irw!🙂

      Kusjuures meil on Mehaga vahel nii olnud, et ühel mõlemal kummitab sama lugu ja tõesti ei ole seda eelnevalt telekast või raadiost kuulnud. Telepaatia?

  4. merle ütles:

    Mul eelmine suvi juhtus selline asi, et kähmlesin köögis pärmitainaga ja peas tiirles koguaeg üks ABBA lugu. Löpuks hakkas juba veidi närvidele käima ja otsustasin raadio käima panna, et midagi muud kuulda. Raadiost tuli sel hetkel just see ABBA lugu. Mul hakkas väga imelik. Esimese hooga ehmatasin nii, et panin raadio kohe kinni. Siis tegin uuesti lahti, aga see oli ikkagi tösi. Mängis just see ABBA lugu.

  5. Reidar ütles:

    Tihaseke, kui sa nii tantsima hakkad, ostan kohe esimese ettejuhtuva lennupileti Saksamaale, et seda oma silmaga kaeda!🙂

Lisa kommentaar

