Aja kasutamisest

Mul on kaks vaba päeva! Septembri alguses olnud puhkusest saadik pole sellist nalja olnud.

Mul on tegelikult isegi peaaegu et 3 vaba päeva, kui arvestada seda, et eile, pühapäeval töötasin 6-14:30 (seega pärastlõuna oli vaba) ja kolmapäeval lähen alles poole kaheks tööle (seega on ennelõuna vaba)!

Niisiis, kuidas kasutada AEGA?

Algust kasutasin hästi. Meil on viimastel päevadel taas vananaiste suvi olnud. Jalutasin eile peale tööd mõnuga koju. Mitte otse, vaid sinka-vinka – autoderohkeid tänavaid vältides ja läbi parkide. Koju jõudes oli pea ikka veel pulki täis. (Muide, meie maja ees seisis nii ilus BMW, et ma jalutasin seda vahtides uksest mööda! Ise veel naisterahvas!)

Panin leivataigna hakkama. Mõtlesin crosstrainerile hüpata ja paar kilomeetrit lisaks rahmeldada. Aga siis hakkas mulle silma prügine vaip ja ma rahmeldasin hoopiski tolmuimejaga. Pikalt ja põhjalikult. Hea oli. Ja justkui oleks peagi pulkadest tühjaks imenud!

Kui Meha jalgpalli mängimast koju tuli, sai koos mu vabade päevade üle rõõmustatud ja  (meie jaoks) ebatavaline õhtusöök välja mõeldud: lihtne, selge pakisupp ja selle juurde värske leib. Ma ei ole sada aastat sellist pakisuppi söönud, noh et kanaleem ja makaronid…. Mehale üldse sellised selged supid ei meeldi, kunagi keetsin talle esimest korda oma elus päris ise kanasuppi, minu arust täitsa hea tuli, aga pidin terve potitäie üksi ära sööma. Talle meeldivad kreemsupid või siis selline supp, mis on peaaegu et ühepajatoit. Aga too pakikanasupp läks alla küll. Ja leib oli hää. Sinna juurde vaatasime telekast “Avaloni udusid”. No vat see oli küll ajaraiskamine: 4 tundi minu elust, mida mulle mitte keegi tagasi ei anna! Ainus kena asi asi olid naiste imeilusad juuksed ja naistegelaste kostüümide lahedad kangad.🙂

Täna ärkasin harjumuspäraselt vara. Kell oli alles 7. Lebotasin voodis ja vaatasin veidi Quincyt ja Jessica Fletcherit. Siis jäin uuesti magama ja põõnasin lõunani. Vaba päev ikkagi. Täitsa pühapäeva-tunne on. Isegi autosid sõidab kuidagi hästi vähe mööda ja koolilapsi ka pole näha – on neil jälle mingi vaheaeg?

Aga nüüd hüppan küll crosstrainerile ja vaatan taustaks juba mingi nädal tagasi telekast peale võetud Dark Knighti. Ja pärast kirjutan kirjalikku tööd ning kokkan veidi.

24+23 hours left.

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Mõtted, Pere, Sinitihane, Tervis. Bookmark the permalink.

Aja kasutamisest on saanud 2 vastust

  1. Sinitihane ütles:

    Tatsächlich! 11.10.-23.10. Herbstferien! – ongi koolilastel “sügisvaheaeg”!
    Juhhaidii! Vaikus ja rahu meie tänaval kuni 23. oktoobrini! Imeline, et mul just nüüd vabad päevad on ja ülejäänud nädalal õhtune vahetus! Näen juba vaimusilmas neid vaiksed ennelõunaid, mida ma siin nautida saan!

  2. Katrin ütles:

    Naudi aga hästi oma vabu päevi🙂 Meil peaks koolivaheaeg olema 25-31…vist.

Lisa kommentaar

