Harakalaua kroonika vol 3 ehk Kes meeldida tahab, peab roomama (J. Liiv)

Eile oli meil postkastis salapärane pisike ja paks ümbrik. KRUVID! TOOLIKRUVID! Küll pool aastat peale toole, aga kätte saime!

Ja täna helises mul töö ajal mobiil. Tundmatu kohalik number. Mul oli parasjagu klient toru otsas ja mobla muudkui helises ja me siis ülemusega vaatasime seda numbrit ja imestasime ja mul oli ikka kogu aeg klient toru otsas ja siis ülemus küsis, et kas ta peaks minu eest selle moblakõne vastu võtma ja mina vastasin jaatavalt ja mul oli ikka kogu aeg klient toru otsas, aga too ei saanud kindlasti pihta, mis meil siin teoksil – nii osavad oleme juba kõne ajal muid asju tegema –  ja siis võttis ülemus kõne vastu, aga teine oli teiselpool just ära pannud.

No ja peale kõne lõppu ma siis helistasin sellel tundmatul numbril ja siis tuli selle mööblimaja automaatvastaja. “Ha-ha,” mõtlesin mina, “nad nüüd täitsa tegelevad minuga!”

Paar tundi hiljem uus kõne samalt numbrilt. Katsusin, et sain jäjekordsest kliendist kähku lahti ja haarasin mobiili. Oligi mööblimaja. Nemad tahtsid lihtsalt teada, et kas kruvid jõudsid kohale!

No ära sa ütle. Nüüd nagu siis üritatakse mainet päästa. Natsa hilja, aga siiski.

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Korter. Bookmark the permalink.

Harakalaua kroonika vol 3 ehk Kes meeldida tahab, peab roomama (J. Liiv) on saanud 2 vastust

  1. Pingback: Harakalaua kroonika vol 4 | Sinitihane sai õmblusmasina

  2. Pingback: Harakalaua kroonika vol 5 | Sinitihane sai õmblusmasina

Lisa kommentaar

