Ilmateade

Ma saadan selle vananaistesuve nüüd Eesti poole teele.
Nädalavahetuseks jõvvab kohale!

Ah, pole tänuväärt!🙂

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Aastaajad. Bookmark the permalink.

Ilmateade on saanud 19 vastust

  1. Maarit ütles:

    Siin võiks olla nupp “meeldib”, nagu FB-s. Klõpsaks seda kohe mitu korda.

    Ja jään seda head ilma ootama😉

  2. margaretiemme ütles:

    Tühjagi:)) Laupäeval on meil ilmaprognoosi järgi laussadu ja pühapäevast algab juba hilissügis koos põhjatuulega. Aga aitäh sellegipoolest.

    • Sinitihane ütles:

      😦
      Ja ma eile peale postitamist isegi vaatasin Eesti ilmateadet, et näe, reedel 18 kraadi.
      Ja see on muide alailma nii, et me emaga arutame telefonis ka ilma üle ja siis tuleb sageli välja, et Saksamaa suurem ilmamuutus on 2-3 päeva hiljem Eestisse jõudnud.

  3. Sant ütles:

    24. september – ilus ; täna – laupäev – külalistepäev – ka ilus . Mulle sobib väga hästi !
    Aitäh, et tuulele õige suuna kätte näitasid ja päikese ning päevasooja siia saatsid ! http://www.maardusipsik.ee/images/v_leputiinu.gif

  4. Sinitihane ütles:

    Et lepatriinut otse kommentaari panna, toksi sisse:
    >img src=”XXX”<
    Sinna XXX kohale käib siis see su pildi link!
    Ja need alguse- ja l6puklambrid >< vaheta omavahel ära. (Ma siin ei saa panna, sest muidu arvuti v6tab seda HTML-koodina ja ei näita seda rida.)

    Ilusat vananaistesuve!

  5. Sant ütles:

    Loodan, et õnnestub….

  6. Sant ütles:

    Oh häbi ! Palun andestust, et risustan Su blogi. Tahtsin lisada : http://lh3.ggpht.com/_5enuJNF49ug/Szkd7pIDZNI/AAAAAAAAA_4/z8uvSprOLRY/p%C3%A4ike.gif , aga tundub, et tegin ikka midagi valesti.
    Kui nüüd ka ei õnnestu, siis ma rohkem ei ürita ja segadust ei tekita.
    Häbi on ikkagi.

    • Sinitihane ütles:

      Sul jäid vaid need klambrid omavahel vahetamata! Ma nüüd häbematult vahetasin su kommentaaris need ära ja näe kus särab!

      Ühes6naga: pildi linkimine st. img src=”XXX” l6ppeb selle klambriga > ja algab selle klambriga <. Ma pean neid siia sellises järjekorras lisama, sest kui nad 6iges järjekorras panna, siis t6lgendab arvuti seda kohe koodina ja siis ei jää seda siin kommentaaris näha.

      Edaspidiseks palju edu!

  7. Maarit ütles:

    Paar head ilma oli tõesti! Super🙂
    Kahju ainult, et endal külmetus ja ei õnnestunud neid väga nautida ja olin/olen pigem tubane… aga neid tuleb kindlasti veel ja jõuab lehtedesse sahistama minna (enamus lehti ka veel puu otsas õnneks).

  8. Sant ütles:

    No vot, nüüd on lugu nii hull küll juba, et Sant ennast lausa sandisti tunneb, kuna ei saa kuidagi hakkama sellega, millega teised inimesed ju saavad ometi ! Appi, ma olen vist peast ka juba sant …. vot nii need kibestunud vanainimesed vormuvadki ! Loodan, et Sa mu häbiväärsed soperdised ikka ja jälle siit kõrvaldad, kui mu pildi lisamine jälle äpardub !
    Teen nüüd nii : lisan niisuguse lingi Ja nüüd kaotan tühikud enne > ja peale < ning punktiiri asemele jutumärkide vahele sokutan selle: http://et.netlogstatic.com/p/tt/000/006/6103.jpg
    Nooohh ?

  9. Sant ütles:

    Ja nüüd ma saatsin Sulle, kulla Tihaseke, IT (ikka Isetegija, mitte infotehnoloogia) postkasti kirjakese. /nüüd longin, silmad maas ja häbipuna palgeil…/

    • Sinitihane ütles:

      Nagu privaatsõnumis juba öeldud: ära häbene!
      Sa tegid kõik õigesti.
      Ma kahtlustan, et äkki on lugejatele pildiriputamine deaktiveeritud ja vaid mina blogiomanikuna saan seda teha.
      Aga siis riputa link ja mina teen selle pildiks!

  10. Tihane ütles:

    See on pildi kommentaari lisamise test.

    • Tihane ütles:

      Näed, ei funktsioneerigi, kui ma Sinitihasena sisse logitud pole. Täitsa jama. Nii et ainult mina saan pildiga kommenteerida.
      Kui keegi veel tahab ja pilt mu ilumeelt ei riiva, siis pange link, ma teen sellest pildi.
      Nagu sellest siin:

Lisa kommentaar

