Puupiri mänguasjapood

Tõenäoliselt on tähelepanelikumad lugejad märganud, et juba kaks päeva teen ma paremal tulbas reklaami. Siinkohal kergitan saladuskatet ja avaldan, mis mul selle toreda netipoega pistmist on.

Mind ju huvitab webdesign. Natuke ma oskan. No ja seega oli mulle suur rõõm aidata sõpradel nende värsket netipoodi kujundada. See on minu esimene päris-projekt!

Need sõbrad on üks hästi tore eesti-ungari abielupaar kahe imearmsa tütrekesega. Poe idee tekkis ungarlasest pereisal. Keegi tuttav pani neile poe netti üles ja minul siis oli au kujunduse eest hoolitseda. Mu puhkusenädala õhtutel oli meil siis pidev Saksamaa-Tartu skype’i-sild ja  nii saime siis mitmete ajurünnakute vältel poe enam-vähem valmis. Ah, küll me nikerdasime ja proovisime, no ja  täna öösi sai antud viimane lihv ning selle viimase kujundusega oleme me kõik kolm väga rahul!

Poes on müügil Ungaris valmistatud puust mänguasjad. Lapsesõbralikud, arendavad ja armsad. Seal on nii tõelisi klassikuid, kui uusi ja omapäraseid mänguasju. Uued tooted tulemas. Kasutatud on vaid ohutuid ja keskkonnasõbralikke materjale. Ühesõnaga, soovitan soojalt: www.puupiri.ee

Poe nimel PUUPIRI on muide tähendus ka. Piri on Ungaris tüdruku nimi, õigemini hüüdnimi tüdrukunimest Piroska, mis tähendab ka Punamütsikest!

Ja kujutage ette, neil on sortimendis Sinitihane ka olemas!🙂

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Meisterdamine, Sinitihane. Bookmark the permalink.

Puupiri mänguasjapood on saanud 5 vastust

  1. Diana ütles:

    Armas poeke. Kahju, et nii väikseid lapsi enam (veel;)) ei ole.

    • Sinitihane ütles:

      Mul peaaegu samad mõtted.
      Igatahes kui peaks väikesi lapsi tekkima, siis lasen endale oma töörõõmu eest klotsides maksta!🙂

  2. sesamy ütles:

    Ma tahaks endale sellist taignarulli ja alust… muidugi mitte mängu oma🙂
    Ja klotse ilmselt lastelastele kui need kunagi tulevad🙂

  3. Pingback: Oh seda Puupirikest! | Sinitihane sai õmblusmasina

Lisa kommentaar

