Jube külm on

…terve päev arvuti taga istuda ja mingit inglisekeelset jura närida. Väljas on mingi 11 kraadi. Korteris imekombel 18. Aga ikkagi on jube külm.

Lähen panen leivataigna hakkama. Saab ometi õhtueelgi sooja majja!

Kell 22:17 – Soh, ongi maja leivalõhna täis!

Imelikult suureauguline sai täna. Kui keegi teab, millest leiva tihedus oleneb, siis ma oleks väga huvitatud.

Edit: Kui miski muu ei aita, siis lähen kirjutuslaua tagant ära ja rahmeldan 5 minutit crosstraineril (selle soetasime kaks kuud tagasi kilodega võitlemiseks). 5 minuti jooksul jõuab just ühe kilomeetri läbida ja vere saab taas ringlema.

Ei taha kütet enne oktoobrit sisse lülitada!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Aastaajad, Küpsetamine, Tervis. Bookmark the permalink.

Jube külm on on saanud 8 vastust

  1. Margaretiemme ütles:

    “Selleks, et kodumasinad efektiivsemalt töötaksid, on kasulik nad vooluvõrku lülitada”. Ehk siis, et Sinitihase uue blogi postitusi saada, on kasulik blog ka google readerisse lisada. Muidu võib ootama jäädagi…

  2. helve ütles:

    millise retseptiga leiba teed?
    aukude suurus sõltub vist sellest, kui hästi kerkib.
    egas ma ka täpselt tea. pole suurem asi kokkaja. aga arvan.

    • Sinitihane ütles:

      Mina teen ju poolfabrikaadist.😳 Shame on me!
      Siin sai sellest pajatatud: Leivaküpsetamismaania
      Ise lisan valmissegule mett ja veidi pärmi, sest muidu kerkib terve igaviku. Tulevad need augud äkki mu lisapärmist? Liiga kiirest kerkimisest? Peaksin ma taigent sagedamini alla vajutama?
      Tegelt ma peaksin googeldama, aga hetkel ei viitsi.😉

  3. helve ütles:

    arvan küll, et lisapärmist.
    leib tahabki tegelikult kaua kerkida.
    mina teen juuretisest.
    eelmisel õhtul teen vedela taigna valmis ja järgmisel hommikul lisan jahu ja soola ja veel midagi kui maitsestatud leiba soovin ja siis ta kerkib veel paar-kolm tundi ja siis leivavormis veel tunnikese ja siis küpsema.
    (voh, kus sai pikk ja lohisev lause!)

  4. Sinitihane ütles:

    Täitsa Tammsaarelik lause kohe!
    Ma olen selle poolfabrikaadi teed läinud, sest mul ei ole juuretisega sõbrannat ja juuretise isetegemine näib nii … võeh olevat. No ja mis siin salata, eks ma ole mugav ka.
    Aga ma siis proovin järgmine kord lisapärmita ja kannatlikult oodates, et kas siis tulevad väiksemad augud.

  5. M ütles:

    Küchenmeisteri jahusegu oli maximas müügil 19.90 eek. Ostsin ja praegu proovin teha.:)

    • Sinitihane ütles:

      Oi, kui lahe uudis!
      Ma just olen mõelnud, et kuidas saaks Eestis vanembatele seda leiba teha. Ma olen veendunud käsipagasiga lendaja, aga kuda sa õigustad mingi pulbripaki olemasolu seljakotis, nii et tuua ka ei saa.
      Pean kohe ema informeerima!

Lisa kommentaar

