Digestive küpsistest kook

Ma olen umbes mingi viimane inimene maamunal, kes sai teada, mis asjad need Digestive küpsised on.
Olin kuulnud neid mainitavat ja isuäratavaid retsepte näinud, aga isiklik tutvus oli sõlmimata.
Mingi kuu aega tagasi siis juhuslikult avastasin need Düsseldorfis ühes maroko poes. Hispaanias toodetud. Vabad igasugusest üleliigsest keemiast. Võtsin kaks pakki. Tahtsin seda juustukooki teha, mida Kiilikese juures juba detsembris näinud olin.
Remondi kõrval no mitte ei saanud mahti teha. Sel laupäeval töötasin ja poodi ei jõudnud. Mõtlesin, et nüüd, kus meil midagi head nosimist nädalavahetuseks ei ole, kulub see kook ju marjaks ära. Toorjuust oli juba ammu selleks tarbeks ostetud. Tegin.

Selline tuli:

Nood konservmandariinid osutusid täielikuks ämbriks. Eemaldasin nad hiljem. Meil Meha ei ole moosifänn, sellepärast ma nii ei saa serveerida, nagu Kiilike tegi.
Muutsin ka koguseid, sest minu lahtikäiv vorm osutus suuremaks. Võtsin 500 g toorjuustu. Nüüd süües leidsin, et seda on palju. Järgmine kord katsun mõlemad kihid ühepaksused saada.
Üldmulje: rammus, kreemine, hea. Ja iga külmkapis seisnud päevaga läks paremaks.
_________________________

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Küpsetamine. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

