Minu imeilus pääsusaba

Õde kudus mulle pääsusaba! Värvi tohtisin ise valida. Üsna kaua nuputasin. Olenes see ju sellest, kuidas ma seda pääsusaba kanda tahan. Lõpuks valisin ikka oma lemmiku:  sinakas-halli.
Seda mustriosa nimetab õde piibelehtedeks.
See kandmise asi… Ma tahtsin igal juhul sellist, mida ma ka igapäevaselt kasutada saan. Mõtisklesin, et kas õlarätina või siis kaelarätina st. sallina. Lõpuks otsustasin ikkagi õlaräti kasuks. Tööl hakkab suure istumise peale vahel vilu. Vahel siis hoian ekstra selleks puhuks kampsunit büroos. Nüüd mõtlesin, et õlarätik oleks tore – kergelt vanamoeline ja eriline. Lasin siis õel pääsusaba ekstra veidi suurema teha. 

Paki lasin tööle saata, seal on alati keegi kohal ja nii saab paki kohe kätte, ei pea ekstra postkontorisse järele minema, kui meil paki tuleku ajal kedagi kodus polnud. Pakk tuli enne jõule kui ma haiguslehel olin. Väike ülemus isegi helistas mulle ja informeeris mind. Jah, tore, pidin siis kuni 28. detsembrini ootama, kuni kätte sain. Nii ilus!!! Nii pehme!!! Nii soe!!!

Ma ei postitanud varem, sest ei saanud teda varem nii kenasti pildile.
Nüüd tuli aga reedel meie magamistoamööbel ja nüüd sain voodile ronida ja nõnda terve räti pildile.
Kandsin siis mõnda aega tööl, kuni aastavahetuseks taas lumi maha tuli. Siis hakkasin ikkagi kaelarätina ka kandma. Nii mõnus on veerand nägu sallisse peita, kui külmad tuuled tulevad. Sel laupäeval oli meil suisa lumetuisk (siin esineb seda harva) ja nii mõnus oli pääsusabasse mässitult läbi lume sumada.

Tähelepanu on rätt juba palju saanud.
Isegi  too aasia poe müüja uuris, et kas ma ise tegin.

Ja kui minu oma on sellisest tavalisest paksust lõngast, siis mu Düsseldorfi-sõbranna sai tellimustööna sellise õhulise nagu need Haapsalu sallid ikka käivad, et tõmba või läbi sõrmuse. Ka imeilusa aga lilla. Foto jäi paraku tegemata.
____________________________________

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Kudumine. Bookmark the permalink.

Minu imeilus pääsusaba on saanud 8 vastust

  1. sesamy ütles:

    Niiiii ilus🙂

  2. õts ütles:

    Ei ole sinu oma ühti mingist tavalisest lõngast – hoopis alpaka omast, ehhee! Aga pildistamisega oled hästi hakkama saanud!!!! Tubli! Ja aitäh!

  3. Sinitihane ütles:

    Sorry õts, ma pidasin tavalise all just lõnga jämedust silmas. Noh, võrreldes selle lõngaga, mis sõbrants sai.

    Aga kui ta päris tavaline oleks, siis ta kratsiks nagu tavaline lambavill ikka.

    @Sesamy: Kas sa peale muretaignaga võitlemise muud näputööd ka teed?

  4. sesamy ütles:

    Tihane, ma siuke nikerdaja jõudumööda. Vildin asjandusi, siidi maalin ja muud siukest ebavajalikku 🙂 Kudumise jaoks ei jätku neverever kannatust. (no vbl siis, kui on vardad nr 10 ja 8kordne lõng🙂

  5. Sinitihane ütles:

    Sa vildid! Ma isegi ei tea, kuidas see käib.

    Su siidimaali tulemusi tahaks kohe väga näha! Kas näitad?

    Aga kes see osavnäpp siis tegelikult on? Eideke või Keenijus? Mõrd nüüd vaevalt… Või siiski?

  6. sesamy ütles:

    Ma olen kõik oma sallid laiali kinkinud😀
    Aga eks ma teen siis pilti ja näitan🙂
    Osavnäpp on valdavalt keenjus- see ei kõhkle asjadele loominguliselt lähenemast …

  7. Pingback: Minna poodi või mitte? | Sinitihane sai õmblusmasina

Lisa kommentaar

