Tõhus vahend liigese(?)valu vastu

Ma ei ole mingi rahvameditsiini spetsialist, aga no kui ikka midagi tead, siis ei saa ju  küünalt vaka all hoida.

Lugu oli järgmine:
No ega ma täpselt ei tea, kas tegu oli liigese- või lihase- või ma-ei-tea-mis-X-valuga, aga mingi kuu aega tagasi hakkas mul parem käsi veidi valutama. Peagi järgnes sellele ka vasak käsi. Päev-päevalt läks asi hullemaks, lõpuks oli nii, et sain sõrmi ikka suht vaevaliselt liigutada, olid teised kanged ja valutasid. No kohe nagu reuma või gangreen või ma-ei-tea-mis.
Kuna oli kole kiire aeg, ei olnud aega arsti juurde minna. Nädalavahetus ka veel tuli…
Pühapäeval siis ütlesin mehele, et ei siin ole enam nalja, vaja homme arsti juurde minna. Mees selle peale: “Aga miks sa siis oliiviõliga ei määri?!!” Ja minul hakkas lambike põlema! Mingi aasta tagasi oli mu mehel sarnane jama randmega. Valutas, oli kange. Arst pani kipsi, süstis isegi kortisooni. Miski ei aidanud. Ja siis üks tuttav loomaarst soovitas oliiviõliga määrida ja vupsti! oli mu mehel nädalaga käsi terve.
No ma siis määrisin ka. Läksin oliiviõliste käppadega magama. No ja vot täpselt enam ei mäleta, aga esimesed paranemise märgid ilmnesid väga kiirelt. Ehk isegi juba järgmisel päeval. Parem käsi oli liikuvam ja vähem valus. Vasak käsi järgnes.
Määrisin hommikuti ja õhtuti ja 2-3 päevaga olid käed nagu midagi poleks olnudki.
Ühesõnaga, soovitan soojalt!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Tervis. Bookmark the permalink.

Tõhus vahend liigese(?)valu vastu on saanud 4 vastust

  1. Anonymous ütles:

    Pean sind kohe tänama hea nipi eest. Meil on kehvad liigesed perekonnaviga ja minul hakkavad nad ka aeg-ajalt kriuksuma, kui näiteks pikalt vihma sajab. Eile jooksuringilt tulles tundsin jälle, et hakkab pihta… Nii ma siis öhtul maha istusin ja määrisin oma pölvi. Ise veel mötlesin, et see siin nii tagasihoidlik silitamine, et peaks vist ikka kohe ööseks oliiviöli kompressi tegema, aga ei viitsinud enam nii pikalt jamada.
    Suur oli minu imestus, kui täna hommikul trepist alla tulin – nagu oleks uued pölved saanud! Ei mingit valu, ei mingit kriuksu! See ei saa kokkusattumus olla, et vöib-olla oleks niikuinii täna köik o.k olnud, sest tavaliselt on järgmisel päeval asi ikka väga hull. Ja nüüd tee vöi koguaeg kükke!!!
    Aitäh sulle ja täna ka oma meest minu poolt!!! Küll on tore, kui nii lihtsalt abi saab!

    Merle

  2. Sinitihane ütles:

    Oi, mul on nii hea meel, et sellest kasu on.
    Andsin mehele su tänusõnad edasi ja ta jutustas, et see loomaarst ei tea seda nippi mitte selle pärast, et ta on loomaarst, vaid sellepärast, et ta on moslem ja islami sunnasse kuulub pärimus, mille järgi prohvet Muhamed soovitas oliivõli söögiks tarbida ja end sellega masseerida, sest see pärineb õnnistatud puult. Ja teise sellise pärimuse järgi peituvat oliivõlis ravivõime 70 haiguse vastu.

    Vaata aga vaata, mis kõik ilmsiks tuleb!

  3. Katrin ütles:

    Mis saatusesõrm see siis nüüd oli, et nii vana postitus minu ajaveebi sirvijasse jõudis! Just täna, kui mul parem käsi hiire vedamisest nii hirmus haigeks jäi… õhtul proovin õli ära kohe🙂

  4. Sinitihane ütles:

    Ma just eile vaatasin siin, et mis postitustest inimkonnale kasu on😉 ja võtsin nad salasõna alt ära, eks ta sellepärast siis end ilmutaski. Aga ajastus oli siis hea.
    Tervist!!!

Lisa kommentaar

