Õnne 13 ja virtuaalkaaslased

Vaatasin eile ETV otse pealt Õnne 13-t. Mõnikord mul ununeb. Pole veel harjunud, et ka otse näeb. Seekord ei ununenud.

Lahe on uus chati-funktsioon. Vaatamise ajal saab tele-akna kõrval teiste vaatajatega vestelda. Nüüd võiks arvata, et seal läheb niikuinii lolli jutu ajamiseks ja lõpuks kisklemiseks, aga ei. Hästi mõnus õhkkond oli. Kergelt kommenteeriti (NB! Positiivselt!), veidi arutati ilma üle (kus on lund ja mitu kraadi külma) ja uuriti, kes kust riigist vaatab.

Peale Õnnet tulid uudised ja siis kolisime ETV2 peale ja vaatasime koos Pisuhända. Taas kerge meeldiv arutelu ja kui see läbi sai, nentisid mitmed kui tore oli olnud teistega koos vaadata. Sooviti head ööd.

Hästi veider kogemus oli. Istud siin Saksamaal ja vaatad koos eestlastega Norras, Rootsis, Soomes, Iiri- ja Inglismaal ning Rakveres🙂 telekat. Natuke nagu selline hale mulje ka, et näe, nagu omal peret polekski, kellega koos vaadata, aga mees mul ju eesti keelt ei mõista. Tema jaoks on Õnne 13 “diese Serie, wo man nur spricht” (seeria, kus ainult räägiakse). Nii et jääbki üle vaid üksinda vaadata. Minu jaoks on see ju ikka ka omajagu Eesti elu peegel ja aitab mul sealsega kursis olla (iseasi, kui adekvaatselt seal Eesti elu kujutatakse, aga mulle meeldib). No ja hea meelelahutus ta igal juhul.
Ja kui otse vaadata, siis on nii lahe mõelda, et mu vanemad vaatavad samal ajal sama, mida minagi, ehkki mina olen peaaegu 2000 km eemal.

Nii ma siis vaatangi üksi st. seekord koos oma virtuaalkaaslastega. No ja eile oli küll selline mõnus virtuaalelutoa õhkkond… Just nagu natuke võõrad, aga samas ka omad inimesed oleksid külla tulnud.

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Eesti, Mõtted, Nägin. Bookmark the permalink.

Õnne 13 ja virtuaalkaaslased on saanud 3 vastust

  1. õts ütles:

    Lahe! Ma vaatasin ka, aga Haapsalus sanatooriumis (ametlikult SPA)!

  2. Sinitihane ütles:

    Kas vestlesid ka?

  3. õts ütles:

    Ei, kus sa sellega!!! Ma sain teada sellisest variandist alles siit lugedes. Ja ma ju pelgan selliseid asju. Lihtsalt, et ma vaatasin ka, ainult, et imeilusast Haapsalust.

Lisa kommentaar

