Pfaffi kasutusjuhend ei kõlba kassisaba allagi!

Kui siin täna juba intsidentide kirjeldamiseks läks, siis teeme juba korralikult.

Lühendasin taas nädalavahetusel uusi pükse (ei, me mehega ei ole kääbikud, ma ei tea mis modellidele ja laternapostidele kõik püksid tehakse!) ja tahtsin võimalikult originaalilähedaselt teha. Selleks siis võtsin kõige jämedama niidi, mis mul kodus on. No ja kruttisin, mis mina kruttisin seda va ülemise niidi jooksu reguleerimise nuppu, ei saanud asjast asja. Kujutage ette, selle kalli Pfaffi kasutusjuhendil on kirjas, et normaalne postitsioon on 4-5 peal. Kuhu poole seda nuppu siis pöörata, kui tahad tugevamaks või lõdvemaks saada, vot seda ei ole kirjas!
Üle jääb siis vaid katse-eksimise-meetod!

Pusserdasin siis hulk aega ja ei saanud asja korda. Võtsin siis peenema niidi ja tegin sellega.

Tagant järele mõtlen, et ju siis ikka niit oli liiiiiga jäme (mul on üks niiti närivate metallnööpidega jakk, spetsiaalselt selle jaoks ostetud eriti tugev niit on), aga selle va juhendi poolt tunnen end küll hätta jäetuna. Urrr!

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Asjadest, Õmblemine. Bookmark the permalink.

Pfaffi kasutusjuhend ei kõlba kassisaba allagi! on saanud ühe vastuse

  1. Lillekem ütles:

    Juhtusin siin seda artiklikest nüüd lugema ja väga tuttav tunne tekkis….
    olin ka koguaeg hädas teksade õmblustega,sest tahtsin ju samuti jätta
    alaäärele samasugust õmblust kui poest ostes:)ja seda siis teksaniidiga mis
    kuulub ka sinna jämedate niitide hulka:).Mina leidsin lahenduse niimoodi,et
    ostsin spetsiaalselt teksaõmblemise õmblusnõela ja alumiseks niidiks panen ikka
    tavalise normaalse jämedusega niidi ja ülemiseks siis teksaniidi ja siis tõesti tunde
    järgi reguleerime seda ülemist niidipinge skaalat:).Lisan siia veel,et olen õmblema hakanud hobikorras ja tarkust kusagilt koolist ammutamas pole käinud.Aga õmblemine ise mulle kohutavalt meeldib:)

Lisa kommentaar

