Talent?

Olen siin vahepeal kolm paari pükse lühemaks ja ühe paari pikemaks teinud. Kahe esimese lühendamisega oli pusimist. Esimene paar jäi kummaliselt hoidma ja tuli uuesti teha. Teisel sai üks jalg lühem kui teine. Tuli uuesti teha.

Pikendamine läks ludinal. Mu valged linased püksid olid vist pesus kokku läinud – veidi nagu kõlkapüksid olid neist saanud. Allserv oli vaid ühekordselt keeratud. Võtsin lahti ja panin siseküljele kantpaela. Ilus puhas jäi ja püksipikkus kasvas ühe sentimeetri – täiesti piisavalt.

Sisevaade
Eile siis tegin veel ühed uued püksid lühemaks. Pärast toda üks-säär-lühem-teine-pikem-lugu ei olnud mul enam üldse isu midagi alt servast ära lõigata. Keerasin siis lihtsalt veel korra serva ära ja võtsin seestpoolt veel peaaegu kaks sentimeetrit vahele.

Sisevaade

Nii tekkis selline üleskeeratud effekt, mis mulle juba pikemat aega sümpatiseerib.

Välisvaade

Töö käis kiiresti, ilma lõikamisstressita. Tulemus on tõeline silmarõõm.
Ma olen enda üle nii uhke ja kujutan siin juba ette, et äkki mul on kohe annet!

Või on siis lõpuks ometi näha, mis kasu on sellest, et ema ostis meile omal ajal lasteraamatu “Paberist voltimine”.

Paberist voltimine Raamatukois

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
Rubriigid: Õmblemine. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

