See ta on!

_______________________________
Sellega seoses muutus taas blogi pealkiri.
Enne oli TIHANE TAHAB ÕMBLUSMASINAT.

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Asjadest, Õmblemine. Bookmark the permalink.

See ta on! on saanud 2 vastust

  1. Nonii, räägi nüüd, miks just see masin? Ma pean ka endale normaalse masina muretsema, aga millist …?!
    Ja vabandan, et me oleme sellised viletsad kirjadele vastajad viimasel ajal – lihtsalt ei jõua kõike, aga püüame end parandada.

  2. Sinitihane ütles:

    V6tsin just Pfaffi, sest 6mblejast s6branna soovitas. Ja netist olin ka lugenud, et Pfaffi ostad vaid kord elus ja kogu eluks.
    Aga hetkel olen isegi kergelt pettunud. Nimelt avastasin, et mu masin on toodetud Hiinas!!!
    Ma oleks selle hinna juures ikkagi oodanud, et oleks saksa toode. Rootsis toodetud Husqvarna saab nimelt juba tunduvalt väiksema raha eest!

    Mis mind veel häirib, on suhteliselt niru kasutusjuhend: Oleks nagu rohkem näpunäiteid oodanud, kus millist pistet kasutada. Ja isegi seda ei mainita, mis suuruses poole kasutada saab! Tahtsin poole juurde osta ja avastasin, et neid on mitmes suuruses ja siis pidin kodus ise joonlauaga m66tma!
    Ja kui siis PFAFFi kodulehelt lisainfot otsisin, ei leidnud midagi. Pigemini h66ruti mulle seal pidevalt veel kallimaid mudeleid nina alla. Ma t6esti ei ostnud k6ige odavamat masinat, aga seal lehel jäi selline mulje, et mina ei olegi hinnatud ja t6siselt v6etav klient.
    Kui mul viitsimist on, siis ma kohe kirjutaks neile sellest. S6bralikult. Soovitades.

    Aga masina endaga olen väga rahul.
    Kahed püksid on lühemaks tehtud ja ühed vanad püksid parandatud. Kasutamine on t6eline nauding! Tahaks muudkui 6mmelda ja 6mmelda!

Lisa kommentaar

