Lõhe-spinati pizza

Mul tuli isu mingi ebatavalisema pizza järele. Ja peale selle veel ka suitsulõhe järele. Et mulle meeldib väga kombinatsioon suitsulõhe + spinat, siis hakkasin netist otsima vastavat retsepti. Tegelikult ma juba teadsin, kuidas ma selle pizza katta tahan, aga ma olin ebakindel tomatikastme suhtes.
Minu ettekujutuse juurde tomatikaste eriti ei sobinud, samas kartsin aga, et ilma jääb lääge. Otsisin ja otsisin, enamik retsepte oli tomatikastmega. Ühele sõbrannale helistasin – tema teeb ka tomatikastmega. No aga minu sisetunne niiiii protestis selle vastu! Samas jätsid ilma tomatikastmeta retseptid tõesti mageda mulje.
Otsustasin siis oma kõhutunnet järgida ja ise improviseerida. Suitsulõhe on iseenesest ju tugeva maitsega, seega ei pea spinati maitsestamisel väga palju muretsema.
Niisiis:
Lasin paki hakitud spinatit ülessulada. See on see “Rahmspinat”, st. seal on juba mingit piimaollust juba sees – koor, hapukoor, piim. Panin aga ise veel hapukoort juurde: 250 g spinati kohta mingi 100-150 g hapukoort. Maitsestasin kergelt soola, pipra ja muskaadiga. Veidi riivitud juustu segasin ka kuumutamise ajal sisse.
Taignaks võtsin oma tavapärase pärmitaigna. Selle katsin siis spinatisegu ja lõheviiludega. Kõige peale raputasin veidi riivitud juustu.
Siis rändas pizza 20-25 minutiks ahju (200 °C). Oi, ma olin põnevil!
Ilus sai! Ja maitsev!
Mu mees veel ütles kaastundliku näoga, et ma poleks pidanud nii palju spinatit panema. Ma nimelt olen palju väiksem spinatifänn kui tema ja ta arvas, et ma tema pärast panin nii rohkelt. Aga ei, ma tegin just enda maitse järgi. Mulle spinat tegelikult meeldib, ta ei tohi lihtsalt liiga mage ja imal olla.

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Küpsetamine, Retseptid. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

