Kingad

Täna oli mul esimene tööpäev peale Eestist tulekut. Tõsiselt pingeline ka veel.
Lõunaajal ma kohe pidin büroost välja saama.

Sama maja esimesel korrusel on suur kingapood. Selline, kus müüakse peamiselt ainult firmakaid. Mitte küll mingeid Manolo Blahnikuid vaid nagu Geox ja Josef Seibel ja Rieker ja Gallus jne. No ja sinna ma siis lõõgastuma läksingi.

Ja nägin väga armsaid kingi. Josef Seibelid. Eestis oli mind õe kingavalik kadedaks teinud. Ja need olid just sellised, nagu kuuluksid mu õe kollektsiooni.

Sellised, aga tuhm-mustad. Eest imearmsa ümara ninaga. No ja ma ostsin. Kodus näitasin mehele. Teate, mis kommentaar tuli. “No jah …, mulle täitsa meeldivad, aga … NAD EI OLE TÕSISELT VÕETAVAD.”

What!!!

Õde ütles hiljem selle peale: “Aga me ju ei ootagi, et neid tõsiselt võetaks!”

🙂

About Sinitihane

Ikka seesama Sinitihane, kes varemgi.
This entry was posted in Asjadest. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

